  • 1. Data: 2016-08-22 15:58:23
    Temat: 10 minut!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ...w moim lesie i oto słuszny zapas do suszenia na Wigilię:
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/2357037

    :-)

  • 2. Data: 2016-08-22 21:18:54
    Temat: Re: 10 minut!
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > ...w moim lesie i oto słuszny zapas do suszenia na Wigilię:
    > http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/2357037
    >
    > :-)
    faktycznie wysyp...
    http://www.grzyby.pl/wystepowanie.htm

    moze by pojechac...
    tyle ze ja na dole. a na gorze najlepiej....

  • 3. Data: 2016-08-22 21:49:24
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    > ...w moim lesie i oto słuszny zapas do suszenia na Wigilię:
    > http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/2357037
    >
    > :-)

    To Ty masz swój las?
    Czy ta blondynka "mazam" to właśnie ikselka?

    Od lat spotykam Cię na róznych grupach dyskusyjnych ale nie wiedziałem że
    zajmujesz się takimi fajnymi rzeczami i jesteś tak atrakcyjna a nie XLka jak
    Się nazwałaś. Ile masz tych kotów, widzę tylko 3 i 2 psy.

    pozdrowienia
    Tomasz

  • 4. Data: 2016-08-22 23:35:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2016 21:49:24 +0200, Tomasz napisał(a):

    > To Ty masz swój las?

    Kawałek mam, sama sadziłam, tzn sadziliśmy z MŚK :-))

    > Czy ta blondynka "mazam" to właśnie ikselka?

    No jak widać :-)))

    > Od lat spotykam Cię na róznych grupach dyskusyjnych ale nie wiedziałem że
    > zajmujesz się takimi fajnymi rzeczami i jesteś tak atrakcyjna

    Dzięki za komplement - spuszczam skromnie powieki ;-)

    > a nie XLka jak
    > Się nazwałaś.

    No bo XL(ka) nie dotyczy mojego rozmiaru (choć maleńka to ja raczej nie
    jestem), tylko samooceny i samouwielbienia ;-PPP

    > Ile masz tych kotów, widzę tylko 3 i 2 psy.

    Koty były i są dwa - bury strażnik naszego domowego Teksasu, czyli
    Mruczysław Chrobry, oraz czarny spryciarz o bezdennie bezwyrazowych oczach
    jak pluszowe misie, zwany z tego powodu Guzikiem.
    Psy były kiedyś dwa (sznaucer olbrzym i niemiec), ale teraz już ich nie ma
    (choroby, niestety...) i jest jeden nowy, berneńczyk.

    > pozdrowienia
    > Tomasz

    Też pozdrawiam :-)

  • 5. Data: 2016-08-27 00:45:02
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> [...]
    > Psy były kiedyś dwa (sznaucer olbrzym i niemiec), ale teraz już ich nie ma
    > (choroby, niestety...) i jest jeden nowy, berneńczyk.

    Mam też podobnego kota, zwie się Balbinkuś.
    W załączeniu również autor tego bałaganu.

    https://www.dropbox.com/sh/q7760y76vcud6wj/AACDjsUeK
    J04m74_3YBxoRqSa?dl=0

  • 6. Data: 2016-08-27 01:00:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2016 00:45:02 +0200, Tomasz napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Mam też podobnego kota, zwie się Balbinkuś.
    > W załączeniu również autor tego bałaganu.
    >
    > https://www.dropbox.com/sh/q7760y76vcud6wj/AACDjsUeK
    J04m74_3YBxoRqSa?dl=0

    Piekny kot i jego Pan, ach, coz za piekne wasy (u obu!).
    ;-)
    Jestes dosc podobny do MSK - z typu urody, tyle ze MSK zabronilam brody i
    wasow, ale moda przyszla znowu, a szlachetna siwizna dodaje zarostowi i
    opalonej twarzy meskosci, wiec moze teraz ulegne ;-)))
    Twoj Balbinkus (coz za oryginalne, fajne imie) bardzo podobny w typie do
    mojego Guziczka.

  • 7. Data: 2016-08-27 01:22:09
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Twoj Balbinkus (coz za oryginalne, fajne imie) bardzo podobny w typie do
    > mojego Guziczka.

    To nie mój Balbinkuś tylko moja Balbinkuś.

  • 8. Data: 2016-08-28 18:00:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2016 01:22:09 +0200, Tomasz napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > To nie mój Balbinkuś tylko moja Balbinkuś.

    Pisałeś o niej "mam... kota... Balbinkuś" :-)

  • 9. Data: 2016-08-28 19:02:22
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Pisałeś o niej "mam... kota... Balbinkuś" :-)

    Sądziłem że jest typowe żeńskie imię dlatego niczego nie uściślałem.