  • 1. Data: 2021-01-17 17:19:54
    Temat: -14.3 jest właśnie
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    -14.3 jest właśnie 2021-01-17 za Gdynią kawałek na południe.

  • 2. Data: 2021-01-17 17:53:55
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:600463aa$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    user KIKI pisze tak:

    > -14.3 jest właśnie 2021-01-17 za Gdynią kawałek na południe.

    W piątek w pracy za plecami obśmialiśmy Hiszpana jak norki
    że teraz może trenować slalom gigant koło domu :)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 3. Data: 2021-01-17 18:12:54
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 17.01.2021 17:53, PiteR wrote:
    > in <news:600463aa$0$531$65785112@news.neostrada.pl>

    > W piątek w pracy za plecami obśmialiśmy Hiszpana jak norki
    > że teraz może trenować slalom gigant koło domu :)

    - 16.1'C teraz

  • 4. Data: 2021-01-17 18:24:31
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    > - 16.1'C teraz

    -16.7'C co się dzieje? Armagedon?

  • 5. Data: 2021-01-17 18:29:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 17.01.2021 o 18:24, KIKI pisze:

    > -16.7'C co się dzieje? Armagedon?

    Ale w czym problem? W czasie wojny (39-45) praktycznie każda zima w
    Polsce miała temperatury dochodzące do -40 st.

    Pamiętam zimę z około 2010 roku gdy przez ponad miesiąc temperatura
    utrzymywała się między -10 i -20 st, a śnieg nie chciał stopić się
    jeszcze w kwietniu.

    --
    MN

  • 6. Data: 2021-01-17 18:38:24
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 17.01.2021 18:29, Marcin N wrote:

> [...]
    >
    > Pamiętam zimę z około 2010 roku gdy przez ponad miesiąc temperatura
    > utrzymywała się między -10 i -20 st, a śnieg nie chciał stopić się

    Pamiętam :-) Nie wiem czy to był 2010 ale tak dosyć dawno jak już tu
    mieszkałem :-) Pamiętam, że do początku maja było zimno. Później zimy
    odpuściły.

  • 7. Data: 2021-01-17 18:44:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 17.01.2021 o 18:38, KIKI pisze:

    > Pamiętam :-) Nie wiem czy to był 2010 ale tak dosyć dawno jak już tu
    > mieszkałem :-) Pamiętam, że do początku maja było zimno. Później zimy
    > odpuściły.

    Prawda, zimy ostatnimi latami były dla nas łaskawe. Ale w USA ostatnie
    2-3 lata były srogie - też dochodziło do -40 st, a to podobna szerokość
    geograficzna do naszej.

    Można się spodziewać, że przed nami kilka ostrych zim, po których znowu
    przyjdzie kilka łagodnych. Podobno ten mini cykl ma okres około 7 lat.

    Pamiętam swoją wczesną podstawówkę - zawsze był śnieg. Potem liceum - i
    śniegu było znacznie mniej. Na studiach znowu był, potem nie. Potem
    znowu tak - gdy moje dziecko miał 3-8 lat. Teraz kończy się okres bez
    śniegu.

    --
    MN

  • 8. Data: 2021-01-17 19:13:28
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 17.01.2021 18:44, Marcin N wrote:

> [...]
    > śniegu było znacznie mniej. Na studiach znowu był, potem nie. Potem
    > znowu tak - gdy moje dziecko miał 3-8 lat. Teraz kończy się okres bez

    Pamiętam stan wojenny i góry śniegu. Ale wcześniej aż takich zim chyba
    nie było albo nie pamiętam :-)

    Prawdziwe zimy znam z opowiadań dziadka o czasach międzywojennych :-)
    Jak poszedł do lasu i siedział na drzewie otoczony przez wilki przy -30.
    Dopiero pod wieczór szukali go saniami i znaleźli :-)

  • 9. Data: 2021-01-17 21:08:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.01.2021 17:19, KIKI wrote:
    > -14.3 jest właśnie 2021-01-17 za Gdynią kawałek na południe.

    -15,8C pod Łodzią. A co Ty robisz nad morzem?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2021-01-17 21:58:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 17:19 KIKI <y...@p...uu> pisze:

    > -14.3 jest właśnie 2021-01-17 za Gdynią kawałek na południe.

    Prawie 22.00 i -17.2. Idzie pewnie na 10 letni rekord :-)
    Ciekawe czy jutro diesla odpalę, który od piątku pod chmurką...

    TG