  • 1. Data: 2014-10-30 22:53:51
    Temat: 2 okna - zamiana okuc.
    Od: Marek <m...@g...com>

    Mam dwa identyczne okna plastikowe, oba prawe.
    Jedno daje sie tylko otwierac, a drugie jest rozwierno-uchylne.

    Czy mozna zamienic okucia, tak, zeby to pierwsze bylo uchylne ?
    Czy duzo jest z tym roboty ?

  • 2. Data: 2014-10-31 01:42:47
    Temat: Re: 2 okna - zamiana okuc.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 22:53:52 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Mam dwa identyczne okna plastikowe, oba prawe.
    > Jedno daje sie tylko otwierac, a drugie jest rozwierno-uchylne.
    >
    > Czy mozna zamienic okucia, tak, zeby to pierwsze bylo uchylne ?
    > Czy duzo jest z tym roboty ?

    Jak wymiar okna jest identyczny to bez problemu (otwory beda pasowac).
    Sciagasz skrzydlo i przekrecasz okucia :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-10-31 09:40:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-31 o 01:42, Adam pisze:

    > Jak wymiar okna jest identyczny to bez problemu (otwory beda pasowac).
    > Sciagasz skrzydlo i przekrecasz okucia :-)

    A nie łatwiej 'Sciagasz skrzydlo i zamieniasz miejscami? :-)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2014-10-31 10:01:57
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Fri, 31 Oct 2014 09:40:25 +0100, Pete napisał(a):

    > A nie łatwiej 'Sciagasz skrzydlo i zamieniasz miejscami? :-)

    Zrozpaczona wdowa ogląda ciało męża, które pracownicy zakładu pogrzebowego
    przygotowali do pogrzebu. Widzi, ze nieboszczyk jest ubrany w czarny
    garnitur.
    - Wie pan - mówi do właściciela zakładu. - Mąż zawsze chciał być pochowany
    w niebieskim garniturze....
    - Proszę przyjść jutro, zobaczymy, co da Sie zrobić - mówi przedsiębiorca
    pogrzebowy.
    Następnego dnia kobieta przychodzi do chłodni w zakładzie, a tam jej mąż w
    niebieskim garniturze!
    - Dziękuję bardzo - zwraca się do właściciela. - Ale... Jak sie to panu
    udało?

    - No cóż - przedsiębiorca skromnie składa dłonie. - Świetnie sie złożyło.
    Wczoraj przywieziono ciało innego mężczyzny, podobnego wzrostem do pani
    męża, w niebieskim garniturze. Jego zona bardzo chciała czarny, więc...
    zamieniliśmy głowy.

    --
    scruffty

  • 5. Data: 2014-10-31 10:29:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 31 października 2014 09:40:25 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > A nie łatwiej 'Sciagasz skrzydlo i zamieniasz miejscami? :-)

    No w sumie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.