  • 1. Data: 2020-01-15 12:06:22
    Temat: A może na wspólne polowanie umówić się?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Jw.
    Jesteście myśliwymi ?

  • 2. Data: 2020-01-15 13:42:19
    Temat: Re: A może na wspólne polowanie umówić się?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 15 stycznia 2020 12:06:58 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Jw.
    > Jesteście myśliwymi ?

    Nie byłem nigdy na polowaniu. Myślistwo to za drogie zajęcie :>

    L.

  • 3. Data: 2020-01-15 15:29:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 15 stycznia 2020 12:06:58 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Jw.
    > Jesteście myśliwymi ?

    na piwo to bym sie dał namowić...

    b.

  • 4. Data: 2020-01-15 17:24:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.01.2020 o 12:06, KIKI pisze:
    > Jw.
    > Jesteście myśliwymi ?

    Teraz to strach się publicznie przyznać do tego, że się jest myśliwym.
    "Trynd" jest taki, że niedługo lepsze notowania będą mieli pedofile.
    Jacek

  • 5. Data: 2020-01-15 17:45:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.01.2020 o 17:24, Jacek pisze:

    > Teraz to strach się publicznie przyznać do tego, że się jest myśliwym.
    > "Trynd" jest taki, że niedługo lepsze notowania będą mieli pedofile.

    To jedna swołocz, notowana w kiblu na zużytym papierze toaletowym.

  • 6. Data: 2020-01-15 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Teraz to strach się publicznie przyznać do tego, że się jest myśliwym.
    > "Trynd" jest taki, że niedługo lepsze notowania będą mieli pedofile.

    Serio tak to zrozumiałes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 7. Data: 2020-01-15 21:57:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mężczyźni to jak świat światem na wódkę się umawiali. Na piwo to tylko cioty.

  • 8. Data: 2020-01-15 22:16:26
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Mężczyźni to jak świat światem na wódkę się umawiali. Na piwo to tylko cioty.

    - Hej, Zenek, dokąd pędzisz?
    - Na wódkę!
    - Ty to potrafisz człowieka namówić.

  • 9. Data: 2020-01-15 22:19:44
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > - Hej, Zenek, dokąd pędzisz?
    > - Na wódkę!
    > - Ty to potrafisz człowieka namówić.

    Kiedyś to było: Zenek gdzie pędzisz? Na strychu.

  • 10. Data: 2020-01-15 22:52:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.01.2020 o 22:19, Kadar pisze:

    > Kiedyś to było: Zenek gdzie pędzisz? Na strychu.

    No coś ty, kto ma bieżącą wodę na strychu?