  • 1. Data: 2017-04-12 20:21:57
    Temat: Agrecol - Ślimaki
    Od: mirzan <l...@g...com>

    Niebieskie granulki firmy Agrecol, na ślimaki, nie są przez ślimaki zjadane.
    Bezużyteczna podróbka za ponad 30 zł. Czy inne produkty tej firmy są tak samo
    skuteczne?

  • 2. Data: 2017-04-12 21:33:02
    Temat: Re: Agrecol - Ślimaki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mirzan pisze:

    > Niebieskie granulki firmy Agrecol, na ślimaki, nie są przez
    > ślimaki zjadane. Bezużyteczna podróbka za ponad 30 zł.
    > Czy inne produkty tej firmy są tak samo skuteczne?

    Może niegłodne? Nażarły się czego innego i teraz grymaszą.
    Takiemu ślimakowi trudno dogodzić. Jak ślimak niewielki,
    a granulki duże, to można mu podrobić.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-04-12 23:22:42
    Od: mirzan <l...@g...com>

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 21:33:04 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Może niegłodne? Nażarły się czego innego i teraz grymaszą.
    > Takiemu ślimakowi trudno dogodzić. Jak ślimak niewielki,
> [...]

    Granulki z firmy Bross, dwa razy większe, a ślimaki, jeśli nie zdążą zjeść,
    to się o nie biją i też się pozabijają.Napisałem do tej firmy Agrecol,ciekawe,czy
    odpiszą.

  • 4. Data: 2017-04-13 00:40:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mirzan pisze:

    > Granulki z firmy Bross, dwa razy większe, a ślimaki, jeśli
    > nie zdążą zjeść, to się o nie biją i też się pozabijają.

    Jeśli się nie pozabijają wzajemnie, to mogą się udławić tymi
    dużymi granulkami. Życie ślimaka pełne jest zasadzek.

    > Napisałem do tej firmy Agrecol,ciekawe,czy odpiszą.

    Może to, co już wiemy -- że te duże ganulki zostały podrobione
    na mniejsze.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2017-04-13 07:32:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.04.2017 23:22, mirzan pisze:

    > Granulki z firmy Bross, dwa razy większe, a ślimaki, jeśli nie zdążą zjeść,
    > to się o nie biją i też się pozabijają.

    Bardzo ekologiczny sposób walki ze ślimakami. Podoba mi się. Słyszałem
    o podobnie ekologicznym rad sposobie: napuszczeniu na te oślizgłe ślimaki
    ślimaków winniczków. Winniczki są zbrojne - opancerzone i z rogami ("ślimak,
    ślimak, wystaw rogi...") - i w ślimaczych starciach dobrze sobie radzą. Ponoć.
    A ślimak winniczek już taki obrzydliwy nie jest. Wręcz przeciwnie.

  • 6. Data: 2017-04-13 11:42:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 21:33:04 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Takiemu ślimakowi trudno dogodzić. Jak ślimak niewielki,
    > a granulki duże, to można mu podrobić.

    Albo rzucać nimi w ślimaki, tudzież strzelać z procy.

    L.

  • 7. Data: 2017-04-13 11:56:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Albo rzucać nimi w ślimaki, tudzież strzelać z procy.

    Kulki na mole są jeszcze większe, nimi jeszcze łatwiej trafić.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2017-04-13 15:07:29
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Kulki na mole są jeszcze większe, nimi jeszcze łatwiej trafić

    Ślimak z kulą u nogi?

  • 9. Data: 2017-04-13 15:20:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Ślimak z kulą u nogi?

    Ślimakowi przysługuje tylko półkula. Sprawiedliwość musi być.

    Jarek

    --
    Kdyby kdyby kdyby kdyby kdyby
    mlži plži hlavonožci ryby

  • 10. Data: 2017-04-16 18:08:00
    Od: XL <i...@g...pl>

    mirzan <l...@g...com> wrote:
    > Niebieskie granulki firmy Agrecol, na ślimaki, nie są przez ślimaki zjadane.

    Może to produkt na GŁODNE ślimaki :-)))
    Producent nie zakładał chyba, że w ogrodach istnieją głównie najedzone :-D

    > Bezużyteczna podróbka za ponad 30 zł. Czy inne produkty tej firmy są tak samo
    > skuteczne?

    Nie stosuję - kiedyś coś stosowałam, chyba na mszyce na fuksjach, ale
    stwierdziłam, że to produkt raczej pielęgnacyjny dla mszyc :-)
    Teraz używam na owady tylko preparatów firmy Bayer itp. Natomiast Agrecol
    nawozy do kwiatów doniczkowych ma niezłe.
    Na slimaki w ogrodzie nie stosuję niczego - u mnie na piaszczystych glebach
    jakoś po ostrych zimach oraz podczas suchego lata ich populacja sama
    wydatnie się zmniejsza. No nie dają rady, biedaki :-))

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.