  • 1. Data: 2016-10-15 18:44:57
    Temat: Auto uderzyło w róg ściany
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Cześć,

    Młody i gniewny wyleciał z drogi i uderzył bokiem idealnie w róg domu.
    Siła gigantyczna jakaś nie była, auto do kasacji a z rogu wyrwało
    ocieplenie i w części rozkruszyło się kilka cegieł + tynk który położony
    jest jako opaska domu do 40cm nad ziemią (to stara chałupa).

    To co odpadło posprzątałem i pytanie jaką reperaturkę zastosować. Jest
    to fragment rogu od ziemi do 40cm nad nią. Nie chce żeby woda się tam
    dostawała na zimę czy wilgoć się wdała. Zakleić wszystko zaprawą i
    wyrównać tynkiem do kąta prostego jak było wcześniej?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2016-10-15 19:47:07
    Temat: Re: Auto uderzyło w róg ściany
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 15 października 2016 18:45:02 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    > dostawała na zimę czy wilgoć się wdała. Zakleić wszystko zaprawą i
    > wyrównać tynkiem do kąta prostego jak było wcześniej?

    OC sprawcy masz? To bierz porządną firme i niech naprawia, fakture bierz a sam sie
    nie dotykaj

  • 3. Data: 2016-10-16 00:54:47
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 15.10.2016 19:47, k...@g...com wrote:

    > OC sprawcy masz? To bierz porządną firme i niech naprawia, fakture bierz a sam sie
    nie dotykaj

    Dokładnie. Mnie 3 dni temy wjechał w bramę przesuwną. Brama wygięta przy
    wózkach i raczej cała do wymiany. Z OC tylko.
    Naprawić bezgotówkowo i nie dotykać się samemu. Ubezpieczyciel da
    namiary na wykonawcę.