  • 1. Data: 2018-10-10 12:55:26
    Temat: Balkon remontuje
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pare płytek w życiu położyłem.
    A zrobie remont balkonu.
    O kurwa...
    Wczoraj wieczorem meczyłem się z młotkiem.
    Wiec wziąlem wolne pozyczyłem najmniejczy młot elektryczny.
    I poszło wreszcie bardzo dobrze łącznie z wylewką pod drzwiami.
    Okazało się że folia kończy się kilka cm przed drzwiami.
    I w tym miejscu wylewka się sypie.

    Ma ktoś pomysł jak to fachowo zrobić?

  • 2. Data: 2018-10-10 13:19:29
    Temat: Re: Balkon remontuje
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2018 12:55:28 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > I poszło wreszcie bardzo dobrze łącznie z wylewką pod drzwiami.
    > Okazało się że folia kończy się kilka cm przed drzwiami.

    Jest jakis sposób na usuniecie hydroizolacji ale tak żeby wylewka została?