  • 1. Data: 2015-04-22 16:02:11
    Temat: Balkony z "szklanymi" balustradami
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam pytanie a właściwie dwa:
    Po co budowane są balkony i jak często WY ich używacie?
    My używamy w lecie do suszenia prania. (Małe mieszkanie)
    Wniosek nie potrzebuje balkonu tylko większego mieszkania :)

    Zauważyłem modę na szklane balustrady?
    To ma jakiś sens.

  • 2. Data: 2015-04-23 10:27:14
    Temat: Re: Balkony z "szklanymi" balustradami
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 kwietnia 2015 16:02:13 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Mam pytanie a właściwie dwa:
    > Po co budowane są balkony i jak często WY ich używacie?

    W mieszkaniu jak najbardziej rozumiem (namiastka tarasu na zewnatrz). Ale
    w domu jednorodzinnym balkon to dla mnie kompletna porazka ktora niczemu nie
    sluzy. Jak chce wyjsc na zewnatrz to mam taras 40m2. Niektorzy wietrza posciel
    - ja tam wole prac co jakis czas, jakos nadmiernie potliwy nie jestem zeby
    posciel codziennie musiec suszyc na balkonie :-) Pozatym balkon to jeden wielki
    mostek termiczny (zrobienie go dobrze duzo kosztuje). Ja jestem na NIE :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-04-23 14:11:56
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

> [...]
    > My używamy w lecie do suszenia prania. (Małe mieszkanie)
    > Wniosek nie potrzebuje balkonu tylko większego mieszkania :)

    U mnie zamiast balkonu jest tylko balustrada - mozliwosc wietrzenia poscieli i wiecej
    swiatla.

  • 4. Data: 2015-04-23 14:23:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 kwietnia 2015 16:02:13 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > To ma jakiś sens.
    Ja mam balkon w sypialni. Czy potrzebny? Bez niego też tragedii by nie było a jak
    jest to używamy.+
    Często wieczorkiem tam siedzę z piwkiem jak mi się na taras nbie chce złazic czy
    latem z rana kawke pijemy. No i pościel żona tam wietrzy od czasu do czasu
    Koszt takiego balkonu u mnie to balustrada+ płytki czyli pewnie z 1500zł. Był w
    projekcie to zrobiłem, jak pisałem wyżej dość często latem tam przesiadujemy. bo z
    balkonu widok na okoliczne łąki i pięknie zachodzące za horyzontem słońce np. a z
    tarasu nie widać tego bo mam wysoki żywopłot. Mam to szczęście że od tej strony nie
    mam sąsiadów więc na czyjeś podwórka nie musze się gapić
    ale powtórzę gdyby go nie było tez tragedii by nie było. Co do mostka termicznego: od
    spodu balkonu 10cm styro od góry i czoła po 5cm, balkon ma cos koło 2m2 to i mostek
    termiczny nijaki.
    W kolejnym domu raczej bez balkonu bo parterówka będzie;)

  • 5. Data: 2015-04-25 22:27:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Apr 2015 07:02:11 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Mam pytanie a właściwie dwa:
    > Po co budowane są balkony i jak często WY ich używacie?

    Balkony są budowane, bo ładnie wyglądają na wizualizacjach obrośnięte
    kwiatami ;) A są i takie kurioza, gdzie tych balkonów jest ze trzy:
    http://archon.pl/gotowe-projekty-domow/dom-w-werbena
    ch-4/m47fe17e58215b
    (i jeszcze te trzy kominy).

    Ich sensem w domu jednorodzinnym mało kto się przejmuje.

    > Zauważyłem modę na szklane balustrady?
    > To ma jakiś sens.

    Wygląda ładnie, ale tylko jeśli jest czyste. To kolejne okna do mycia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2015-04-26 15:23:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 22:27:16 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Balkony są budowane, bo ładnie wyglądają na wizualizacjach obrośnięte
    > kwiatami ;) A są i takie kurioza, gdzie tych balkonów jest ze trzy:
> [...]

    O kurcze dom mojego sasiada :D Tylko ten rzeczywiscie ladnie wyglada na
    wizualizacji, w rzeczywistosci to straszny potworek :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2015-04-26 21:01:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 26 Apr 2015 06:23:49 -0700 (PDT), Adam Sz. napisał(a):

    ch-4/m47fe17e58215b

    > O kurcze dom mojego sasiada :D Tylko ten rzeczywiscie ladnie wyglada na
    > wizualizacji, w rzeczywistosci to straszny potworek :)

    A wiesz może ile wydał na dach? Bo to jest jakiś koszmar - trzy kominy,
    trzy lukarny, siedem okien dachowych, od groma gąsiorów, rynien i obróbek
    na łączeniach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl