  • Data: 2019-12-14 17:56:00
    Temat: Bemko BM3B-L
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Poszukiwany malutki licznik mocy 3f na szynę. Sprawa pilna, więc
    wybrałem się do hipermerketu i znalazłem Bemko BM3B-L.

    https://elektro-hurt.com/bemko-licznik-zuzycia-energ
    ii-elektrycznej-trojfazowy-3f-20100a-bm03b-l,id9108.
    html

    Czy ktoś może użytkuje i to jest coś warte?

    Docelowo chciałbym aby miał RS485 i dało się odczytać prądy i moce. W
    zasadzie bardziej potrzebuje watomierza niż licznika energii ale obie
    funkcje mile widziane.

    Ktoś moze polecić coś innego co ma komunikację i nie kosztuje majątku?
    Powiedzmy, cena do 300zł. Niestety miejsca bardzo mało i najlepiej jak
    by się mieścił w istniejącą rozdzielkę z szynami.

    Max 20A na fazę jest ok.