  • 1. Data: 2017-10-09 07:08:10
    Temat: "Bez sąsiada się nie wybudujesz."
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    http://nieruchomosci.dziennik.pl/news/artykuly/55991
    2,jezeli.html

    dwa tygodnie temu zaczalem szukac miejsca w ktorym bede mial cisze i spokoj

    wyglada na to ze trzeba sie spieszyc bo za chwile nie bedzie mnie na to stac

  • 2. Data: 2017-10-09 08:27:20
    Temat: Re: "Bez sąsiada się nie wybudujesz."
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 października 2017 07:08:11 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
> [...]
    >
    > wyglada na to ze trzeba sie spieszyc bo za chwile nie bedzie mnie na to stac

    A czy tak nie było już dzisiaj?

  • 3. Data: 2017-10-09 09:54:39
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 09 Oct 2017 07:08:10 +0200, m4rkiz wrote:
> [...]
    > spokoj
    >
    > wyglada na to ze trzeba sie spieszyc bo za chwile nie bedzie mnie na to

    We Francji jest podobnie. I w sumie sensownie - chodzi o obniżenie kosztu
    przyłączenia (i utrzymania) mediów per mieszkaniec.

    Prosty work-around: zawsze można kupić już istniejącą, 100 letnią chałupę
    i ew. odnowić.

    Mateusz

  • 4. Data: 2017-10-09 10:27:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

> [...]
    >
    > wyglada na to ze trzeba sie spieszyc bo za chwile nie bedzie mnie na to stac

    gminy beda musialy w koncu plany miejscowe zrobic, ale kilkuletnia dziura sie
    wygeneruje.

    b.

  • 5. Data: 2017-10-09 13:21:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 października 2017 08:27:22 UTC+2 użytkownik
    g...@g...com napisał:

    > A czy tak nie było już dzisiaj?

    Do tej pory było "w pobliżu". Jak kupowałem działkę bez planu i bez żadnych
    sąsiadów w okolicy to też miałem obawy ale pani stwierdziła, że "w okolicy"
    (200-300m) są inne domy więc nie będzie problemu. Nowy pomysł to mocno
    ukraca - w działce obok (musi się bodaj stykać minimum 4m granicą) musi
    być zabudowa, inaczej nici z budowy.

    Totalitaryzm :)

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2017-10-09 14:47:53
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 października 2017 13:21:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > (200-300m) są inne domy więc nie będzie problemu. Nowy pomysł to mocno
    > ukraca - w działce obok (musi się bodaj stykać minimum 4m granicą) musi

    Należy zapytać komu to przeszkadzało i kto na tym zarobi.
    Cos mie sie wydaje ze albo to kaczka dziennikarska albo ktos solidnie posmarował...

  • 7. Data: 2017-10-09 14:57:44
    Od: Budyń <b...@g...com>

> [...]
    > (200-300m) są inne domy więc nie będzie problemu. Nowy pomysł to mocno
    > ukraca - w działce obok (musi się bodaj stykać minimum 4m granicą) musi

    powinien być wariant ze jesli sie budujesz na zadupiu to sam robicz droge i media. A
    dzis ludki żądają tego od gminy.

    b.

  • 8. Data: 2017-10-09 15:24:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    napisał:

    > powinien być wariant ze jesli sie budujesz na zadupiu to sam robicz droge i media.
    A dzis ludki żądają tego od gminy.

    Żądać sobie mogą. A gmina może odpiwedzieć 'nie mamy w planach' I albo
    sam sobie zbudujesz przyłącze albo .... nie :)

    --
    Pete

  • 9. Data: 2017-10-09 15:25:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 października 2017 14:57:46 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > powinien być wariant ze jesli sie budujesz na zadupiu to sam robicz droge i media.
    A dzis ludki żądają tego od gminy.

    Droga - ustawowo nie ma przecież obowiązku budowy przez gminę.
    Generalnie powinno być -> budujesz gdzie chcesz i jak chcesz, a gwarancje
    mediów są mocno ograniczone, bo nie widzę sensu żeby wszyscy składali się
    na rurę dla odludka ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2017-10-09 15:31:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-10-09 o 13:21, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > (200-300m) są inne domy więc nie będzie problemu. Nowy pomysł to mocno
    > ukraca - w działce obok (musi się bodaj stykać minimum 4m granicą) musi

    Niby tak, ale z drugiej strony czasem potrzeba wybudować gdzieś
    spalarnię śmieci, gazociąg czy autostradę i nie ma jak bo w środku
    niczego powstał "pałac".