  • 11. Data: 2019-06-15 22:56:06
    Temat: Re: Bidet i muszla na stelażu i zabudowana spłuczka
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-06-10 o 18:48, nadir pisze:

> [...]
    > też żeby zbiornik był wykonany w całości jako monolit, ewentualnie
    > klejony. Niby w spłuczkach jest przelew i w razie jakiejś
    > nieszczelności woda zlatuje do misy, ale zawsze coś może nie zadziałać
    > i przesączy się na łączeniach zbiornika, a widziałem już takie,
    > składane z dwóch części i uszczelnione jakąś masą, nie wiem jak to się
    > zachowa po kilku latach.
    >
    > Generalnie przy stelażu WC nie warto oszczędzać i należy brać dobre i
    > sprawdzone konstrukcje, natomiast stelaż pod bidet może być w zasadzie
    > dowolny, tam nie ma żadnych zbiorników i mechanizmów.

    I ja to potwierdzam.

    Montować stelaże dobrej firmy. Najważniejsze, żeby był mocno przykręcony
    do konstrukcji ściany. Nie ograniczać się tylko do uchwytów, które są w
    zestawie.

  • 12. Data: 2019-06-15 23:57:20
    Od: <test>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2019-06-09 o 22:28, Adam pisze:
    . Jakikolwiek problem (uszczelka, pływak, zawór) - i masz problem.

    >Pierdoły opowiadasz, ze spłuczką są specjalne dobre wężyki które są wieczne
    >resztę przez otwór zrobisz bez problemu, muszla i stelaż wytrzymuje ponad
    >250kg,
    >więc z "rozpędu" to szybciej sobie miednicę połamiesz niż miskę urwiesz.

    Ojacie perd...e nie dosc ze kibel urwany to jeszcze miednica polamana -
    chyba zamienie swoj klop na normalny, stojacy :-)
    A tak na serio, zabawne sa te opowiesci - ktos tu kiedys napisal. ze "jego
    kolega", usiadl (normalnie) na kiblu wiszacym i ten pekl. Kolega walczyl o
    zycie w szpitalu. Skad sie biora pojeby generujace takie opowiesci? Z
    Wodzislawia?

  • 13. Data: 2019-06-16 10:26:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-06-15 o 23:57, test pisze:
    >   ... ktos tu kiedys napisal. ze "jego kolega", usiadl (normalnie) na
    > kiblu wiszacym i ten pekl.

    Akurat jest to możliwe jak ktoś zamontuje muszlę bez uszczelki tej
    między miską, a ścianą i do tego zbyt mocno dokręci śruby.

    Ale to też jest "błąd w sztuce"

    > Kolega walczyl o zycie w szpitalu. Skad sie biora pojeby generujace
    > takie opowiesci? Z Wodzislawia?

    Jak widać nie znasz anatomii człowieka. Chyba byłeś na wagarach, kiedy
    uczono tego w szkole podstawowej, albo byłeś wyjątkowo mało pojętnym
    uczniem :)

    Widzisz w pachwinach i udach przebiegają jedne z największych arterii w
    organizmie człowieka. Poza głównymi aortami są to tętnice i żyły o
    największej średnicy jakie posiada człowiek. Uszkodzenie takiej tętnicy
    czy żyły stanowi poważne zagrożenie życia. Jeżeli wypływ krwi nie
    zostanie umiejętnie zatamowany i człowiek nie znajdzie się w przeciągu
    kilkudziesięciu minut na stole operacyjnym to grozi mu śmierć na skutek
    wykrwawienia.

    Czy naprawdę nie potrafisz sobie wyobrazić sytuacji, kiedy pęka miska
    sedesowa, a ostra krawędź przebija/przecina tętnicę czy żyłę udową?

    Dla ścisłości, to nie ja opisywałem tę sytuację z kolegą, który walczył
    o życie, ale jestem w stanie sobie wyobrazić co mogło się stać.

    Uważam, że Twoje pytanie "Skad sie biora pojeby generujace takie
    opowiesci?" jest tu "nie na miejscu".