  • 71. Data: 2019-12-19 11:52:58
    Temat: Re: Biznes na fotowoltaice
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.12.2019 o 11:41, WS pisze:

    > Zamieniamy cos, co bujnie rosnie, pochlania CO2, magazynuje wode, produkuje
    tlen,... na pole uprawne, ktore przy okazji ma znikomy procent tych funkcji lasu. CO2
    raczej nie braknie, a bedzie go wrecz wiecej...

    Coś nie jesteś w kursie, gdyż mała Greta wrzeszczy,
    że CO2 mamy za dużo. I jak tu żyć: dużo CO2 - źle,
    mało CO2 - jeszcze gorzej. To zamykać te kopalnie,
    czy wręcz przeciwnie - jak Niemcy?

  • 72. Data: 2019-12-19 13:03:49
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 19.12.2019 11:52, collie wrote:

    > Coś nie jesteś w kursie, gdyż mała Greta wrzeszczy,
    > że CO2 mamy za dużo.

    Greta to biedne, zmanipulowane dziecko przez rodziców.

  • 73. Data: 2019-12-19 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Coś nie jesteś w kursie, gdyż mała Greta wrzeszczy,
    > że CO2 mamy za dużo. I jak tu żyć: dużo CO2 - źle,
    > mało CO2 - jeszcze gorzej. To zamykać te kopalnie,
    > czy wręcz przeciwnie - jak Niemcy?

    Kurwa, albo ja nie umiem czytac ze zrozumieniem albo WS napisał własnie
    ze mamy za duzo CO2...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 74. Data: 2019-12-19 20:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > Greta to biedne, zmanipulowane dziecko przez rodziców.

    znajoma rodzina?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest