  • 1. Data: 2015-04-27 16:06:21
    Temat: Bloczki bet. - białe plamy po zimie
    Od: noname <n...@d...pl>

    Co to jest?:
    http://migrol.pl/public/tmp/bloczek_wibro.jpg

    Bo na mój pośliniony palec, jest to słone. Jest tego więcej. Bloczki
    bodaj "Wibro", jakieś tanie - innych na składzie nie mieli. Mam tylko
    jeden wiersz pod połową domu.

  • 2. Data: 2015-04-27 16:14:23
    Temat: Re: Bloczki bet. - białe plamy po zimie
    Od: noname <n...@d...pl>

    Dnia 2015-04-27, o godz. 16:06:21
    noname <n...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Bo na mój pośliniony palec, jest to słone. Jest tego więcej. Bloczki
    > bodaj "Wibro", jakieś tanie - innych na składzie nie mieli. Mam tylko

    ps. Czy to jest to (komentarz gościa XYZ)?:
    http://wpolityce.pl/forum/polityka/28-dyskusje-pod-p
    ublikacjami-dzialu-polityka/tematy/42709-komentarze-
    publikacji-tak-czy-owak-winni-grabarczyk-i-nowak-kto
    rzy-nie-sprawowali-zadnego-nadzoru-nad-gddkia#post-1
    296850

  • 3. Data: 2015-04-27 19:30:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 16:06, noname pisze:

> [...]
    >
    > Bo na mój pośliniony palec, jest to słone. Jest tego więcej. Bloczki
    > bodaj "Wibro", jakieś tanie - innych na składzie nie mieli. Mam tylko

    Sól, nie przejmuj się to normalne, sam też tak miałem, tynk spokojnie na
    tym trzyma i nie pęka.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 4. Data: 2015-04-27 19:33:55
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 16:14, noname pisze:

    > ps. Czy to jest to (komentarz gościa XYZ)?:
    > http://wpolityce.pl/forum/polityka/28-dyskusje-pod-p
    ublikacjami-

    Tego się nie da czytać z tą oczojebną reklamą, a poza tym pustaki będą
    suche i sól im nie szkodzi, zresztą betonowi też bo wbrew temu co tam
    pisze tej soli w cemencie jest niewiele.

    --
    Pozdr

    Janusz_K