  • 1. Data: 2015-08-28 16:47:43
    Temat: Boazeria w domu - zostawic ??
    Od: martun <m...@w...pl>

    Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
    unowocześnił. Co radzicie?
    I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

  • 2. Data: 2015-08-28 17:04:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak zerwiesz to takie plastikowe listwy z marketu. Uklada się jak boazerię. Nie ważne
    co inni mówią. Ważne czy się Tobie podoba. Boazeria ma bardzo poważną wadę i trzeba
    sobie zdawać ssprawę z konsekwencji tej wady. Zrobiona jest z drewna które jest
    doskonale wysuszone. Jak się zacznie palić to pożar rozprzestrzenia się bardzo
    szybko.

  • 3. Data: 2015-08-28 17:07:26
    Temat: Re: Boazeria w domu - zostawic ??
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 16:47:48 UTC+2 użytkownik martun napisał:
    > Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
    > unowocześnił. Co radzicie?

    A co Ty na to?
    > I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

    A co się Tobie podoba?

  • 4. Data: 2015-08-28 21:06:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 16:47, martun pisze:
    > Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
    > unowocześnił. Co radzicie?
    To Twój dom. Jesteś chyba w stanie ocenić, czy podoba Ci się tak jak
    jest, czy raczej byś coś zmienił.

    > I jakbym zrywał to co zamiast niej ??
    Może czerwona lamperia, a może marmur? ;-) To chyba znów pytanie do
    Ciebie :-)

    Maciek

  • 5. Data: 2015-08-28 22:27:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak zerwiesz to takie plastikowe listwy z marketu. Uklada się jak boazerię.

    i pali się szybciej jak boazeria, a paląc się w odróżnieniu od palącego
    się drewna wydziela dużą ilość substancji toksycznych.

  • 6. Data: 2015-08-28 22:42:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czasami może być lepiej jak się straci przytomnośc od dymu zanim dosięgną płomienie.
    Jak byś mógł ( odpukać w niemalowaną boazerią) wybierać czy się palić po śmierci albo
    przed śmiercią to co byś wybrał?

  • 7. Data: 2015-08-28 22:42:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 8. Data: 2015-08-28 22:58:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Czasami może być lepiej jak się straci przytomnośc od dymu zanim dosięgną
    płomienie. Jak byś mógł ( odpukać w niemalowaną boazerią) wybierać czy się palić po
    śmierci albo przed śmiercią to co byś wybrał?

    Ściany bez boazerii i bez plastików.

  • 9. Data: 2015-08-28 23:12:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Czasami może być lepiej jak się straci przytomnośc od dymu zanim dosięgną
    > płomienie. Jak byś mógł ( odpukać w niemalowaną boazerią) wybierać czy się
    > palić po śmierci albo przed śmiercią to co byś wybrał?
    Zgodnie z tą filozofią należałoby chyba zainwestować w system
    autodestrukcji z czujnikiem dymu, żeby tak pierd*neło, że tylko krater i
    absolutnie żadnego bólu :->

    Maciek

  • 10. Data: 2015-08-28 23:16:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Czasami może być lepiej jak się straci przytomnośc od dymu zanim dosięgną
    > płomienie. Jak byś mógł ( odpukać w niemalowaną boazerią) wybierać czy
    > się palić po śmierci albo przed śmiercią to co byś wybrał?
    Wybrałbym przede wszystkim opuszczenie domu w możliwie mało toksycznym
    dymie, czyli raczej tylko krztusząc się, a nie tracąc przytomność.
    Śmierć zostawiłbym sobie na deser i chyba miałbym wtedy w d*, czy będzie
    mniej, czy bardziej bolesna. Dla lubiących bezboleśnie, dentyści
    montowali kiedyś w zębach kapsułkę z cyjankiem - może warto wrócić do
    starych tradycji? ;-)

    Maciek