  • 1. Data: 2018-04-20 22:28:46
    Temat: Bób z PNOS.
    Od: i...@g...pl

    Czy ktoś kupował w tym sezonie nasiona bobu z PNOS?
    Właśnie się nacięłam - w półkilogramowym opakowaniu większość nasion z powygryzanymi
    dziurami. Reklamację odrzucono, bezczelnie wpierając mi, że to dobre, badane nasiona.
    Dysponuję zdjęciami.

  • 2. Data: 2018-04-21 09:12:19
    Od: i...@g...pl

    A także zachowałam rzeczone nasiona wraz z opakowanien i paragonem.

  • 3. Data: 2018-04-26 23:25:48
    Temat: Re: Bób z PNOS.
    Od: XL <i...@g...pl>

    <i...@g...pl> wrote:
> [...]
    > powygryzanymi dziurami. Reklamację odrzucono, bezczelnie wpierając mi, że
    > to dobre, badane nasiona. Dysponuję zdjęciami.

    Z drugiego półkilogramowego opakowania (inny nr partii - bez dziur)
    wykiełkowało 60 procent.

    --
    XL

  • 4. Data: 2018-04-27 07:13:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 22:28:47 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
    powygryzanymi dziurami. Reklamację odrzucono, bezczelnie wpierając mi, że to dobre,

    Ja bób kupuje razem z czosnkiem;)
    http://czosnekzlatowicza.pl/

  • 5. Data: 2018-04-27 08:17:35
    Temat: Re: Bb z PNOS.
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > czosnkiem;)
    duzo tego czosnku tam...
    jaka odmiane polecasz/
    czy te jesienne sa lepsze od wiosennych?
    thx

  • 6. Data: 2018-04-27 08:24:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 08:17:36 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > duzo tego czosnku tam...
    > jaka odmiane polecasz/
    > czy te jesienne sa lepsze od wiosennych?

    U mnie najlepiej się harnaś sprawdza.

  • 7. Data: 2018-04-27 23:59:52
    Od: XL <i...@g...pl>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Ja bób kupuje razem z czosnkiem;)
    > http://czosnekzlatowicza.pl/

    Też kupowałam tam czosnek ze trzy razy, ale ostatnio (zeszłej wiosny) był
    bardzo złej jakości. I już nie kupuję. Kupiłam w tym roku po prostu na
    targu - wybrałam sobie piękne główki, podzieliłam na ząbki i posadziłam.
    Już powschodziły.
    Zaprawiasz czosnek?

    --
    XL

  • 8. Data: 2018-04-28 00:02:02
    Od: XL <i...@g...pl>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > U mnie najlepiej się harnaś sprawdza.

    A bo to od mikroklimatu zależy. Ja jesiennego czosnku nie sadzę, bo na
    mojej lekkiej glebie może podczas ostrej zimy przemarznąć.

    --
    XL