  • 1. Data: 2019-03-11 19:08:52
    Temat: Brak prądu
    Od: Bolko <s...@g...com>

    U mojej mamy na wsi z powodu wiatru nie ma prądu od 3 nad ranem.
    I cholera wie kiedy będzie.
    Na szczęście ma piec na węgiel wiec nie uwarznie.

    I mam pytanie:
    co jak ktoś ma PC i nie wybudował komina bo po co?

  • 2. Data: 2019-03-11 19:11:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak to co. Agregat pradotworczy.

  • 3. Data: 2019-03-11 19:52:45
    Temat: Re: Brak prądu
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-11 o 19:08, Bolko pisze:

    > I mam pytanie:
    > co jak ktoś ma PC i nie wybudował komina bo po co?

    Promiennik i kuchenka na gaz wyjdzie chyba najtaniej. Można tak kilka
    godzin lub dni przemieszkać.

  • 4. Data: 2019-03-11 19:56:10
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 19:11:40 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jak to co. Agregat pradotworczy.

    u mamy Biedronka ma agregat
    a dzisiaj i tak była zamknięta.
    A na stacji paliwa nie kupisz bo prądu też nie ma.
    A paliwo to chemia.
    Pytanie ile takie paliwo można trzymać w kanistrze?

    Ja mam indukcje w mieszkaniu i tak sie zastanawiam czy nie kupić jakiejś kuchenki
    gazowej.
    Pytanie tylko ile taka butla może sobie leżeć w garażu żeby nie wybuchła.

  • 5. Data: 2019-03-11 20:03:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-11 o 19:56, Bolko pisze:

    > Pytanie tylko ile taka butla może sobie leżeć w garażu żeby nie wybuchła.

    A ze 30 lat może leżeć. Ja kilka lat temu znalazłem w garażu u ojca
    starą butlę turystyczną, ostatni raz napełniana była jakoś w drugiej
    połowie lat 80-tych. Gaz nadal w niej jest, mam pod nią podłączony
    palnik i od czasu do czasu używam go do podpalenia tego czy owego.

  • 6. Data: 2019-03-11 20:14:08
    Od: l...@g...com

    Baaa, można ją jeszcze napełnić za parę złotych.

  • 7. Data: 2019-03-11 20:19:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 19:08:54 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > Na szczęście ma piec na węgiel wiec nie uwarznie.
    >
    > I mam pytanie:
    > co jak ktoś ma PC i nie wybudował komina bo po co?

    Ale w czym problem ze od 3 rano?
    Zamrażarka kilka razy dłużnej nie rozmarznie a chałupa przez te kilkanaście godzin
    też się nie wychłodzi

  • 8. Data: 2019-03-11 20:23:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 19:56:12 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > u mamy Biedronka ma agregat
    > a dzisiaj i tak była zamknięta.
    > A na stacji paliwa nie kupisz bo prądu też nie ma.
    > A paliwo to chemia.
    > Pytanie ile takie paliwo można trzymać w kanistrze?

    Na 8 letniej etylinie (niebieskiej bodajże e86 to się nazywało) jeździłem dużym
    fiatem. Miałem tego ok 400litrwó kupione od wosjkowych

    > Ja mam indukcje w mieszkaniu i tak sie zastanawiam czy nie kupić jakiejś kuchenki
    gazowej.

    > Pytanie tylko ile taka butla może sobie leżeć w garażu żeby nie wybuchła.

    Chyba już z 5 lat będzie jak indukcje kupiliśmy i butlę 11kg mam ciągle w garażu
    Jutro przetestuję czy odpali kuchenka na tym gazie. Wg mnie raczej zadziała

  • 9. Data: 2019-03-11 20:34:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-11 o 20:14, l...@g...com pisze:
    > Baaa, można ją jeszcze napełnić za parę złotych.

    Musiałbym ją przemalować, bo teraz nie mogą być czerwone oraz odnowić
    legalizację, bo ta zakończyła się w 1988 roku. Szkoda zabawy, jak
    wykończę w niej gaz, to wywalę na złom.

  • 10. Data: 2019-03-11 20:41:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-03-11 o 20:34, nadir pisze:

    > Musiałbym ją przemalować, bo teraz nie mogą być czerwone oraz odnowić
    > legalizację, bo ta zakończyła się w 1988 roku. Szkoda zabawy, jak
    > wykończę w niej gaz, to wywalę na złom.

    Na złom nie przyjmą. Musi mieć chyba odwiercone dwa otwory fi 50 mm.

    Robert