  • 1. Data: 2017-03-04 08:36:05
    Temat: Brama automatyczna pytanie
    Od: mKr <m...@o...pl>

    witam
    czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
    wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
    od zewnatrz

  • 2. Data: 2017-03-06 13:48:02
    Temat: Re: Brama automatyczna pytanie
    Od: mKr <m...@o...pl>

    W dniu 2017-03-04 o 08:36, mKr pisze:
    > witam
    > czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
    > wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
    > od zewnatrz

    ile placiliscie za brame automat 2,5 x 2,2 ?

  • 3. Data: 2018-07-24 08:39:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 04.03.2017 o 08:36, mKr pisze:
    > witam
    > czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
    > wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
    > od zewnatrz
    Chyba każda ma możliwość odblokowania i otwierania ręcznego.
    A otwierać chcesz od wewnatrz, czy z zewnątrz, bo jest tak napisane, że
    nie ogarniam
    Jacek

  • 4. Data: 2018-07-24 18:06:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-24 o 08:39, Jacek pisze:
    > Chyba każda ma możliwość odblokowania i otwierania ręcznego.
    > A otwierać chcesz od wewnatrz, czy z zewnątrz, bo jest tak napisane,
    > że nie ogarniam
    > Jacek

    To chyba zależy od tego czy ma częściej nią wjeżdżać czy też wyjeżdżać :)

  • 5. Data: 2018-07-25 09:35:13
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
    > wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
    Moja szklana kula podpowiada, że chodzi o otwieranie bramy garażowej z
    zewnątrz, jak do garażu nie ma innego wejścia, aby odblokować ją od środka.
    Szukasz pewnie tego:
    https://tinyurl.com/y7acf9n7
    Jacek