  • 1. Data: 2015-06-25 15:38:43
    Temat: Brother DCP-9020cdw - uszkodzenie
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Witam

    Mam problem z drukarką...w prawdzie jest na gwarancji (drukarka zakupiona
    niespełna rok temu) ale nie wiem czy zostałaby uznana ze względu że drukuję
    na tonerach "JetWorld". Zalezy mi na szybkiej naprawie a problem jest taki,
    że początkowo drukarka zaczęła źle drukować w kolorze, później zaczęła
    zostawiać dziwny odciśnięty mechanicznie ślad na kartce. Okazało się że
    uszkodzona i zagięta jest folia na wałku zdaje się grzejnym, również lekko
    pokruszony podkład pod nią. Jaki byłby orientacyjny koszt naprawy, wymiany
    tego wałka.

    Pozdrawiam
    Adam Juszczyk
    Z.H.P "IDA" Władysławowo

  • 2. Data: 2015-06-25 15:54:50
    Temat: Re: Brother DCP-9020cdw - uszkodzenie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > się że uszkodzona i zagięta jest folia na wałku zdaje się grzejnym,
    > również lekko pokruszony podkład pod nią. Jaki byłby orientacyjny koszt

    Sama robota to dla Zenka pół dniówki, więc cena zależy od materiałów i
    najważniejsze - czy wymagane jest pnb? Wiesz, można to potraktować jako
    bieżący remont i olać papierki, ale jak ktoś się dopatrzy wymiany elementów
    konstrukcyjnych to nie ma bata - potrzebny projekt, pozwolenie i kierbud, a
    wtedy to cena wiadomo rośnie - no i zapomnij o "szybko". Najpierw projekt,
    następnie zgłoszenie i odczekanie na uprawomocnienie - niżej miesiąca bym
    nie zakładał.

    MSPANC :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2015-06-25 16:13:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 15:55:02 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > następnie zgłoszenie i odczekanie na uprawomocnienie - niżej miesiąca bym

    walek grzewczy? to elektryczna robota - od razu pomnoz x3

    :)

    b.

  • 4. Data: 2015-06-25 16:19:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > walek grzewczy? to elektryczna robota - od razu pomnoz x3

    Pytanie czy do odbioru będą potrzebne wyniki pomiarów - wtedy jak nic dwie
    stówki trzeba doliczyć.

    A i jeszcze jedno - czy to czasem nie zmieni charakterystyki cieplnej
    obiektu i nie będzie wymagać nowego świadectwa energetycznego przy
    ewentualnej odsprzedaży?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2015-06-25 16:42:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 16:19:28 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    >
    > A i jeszcze jedno - czy to czasem nie zmieni charakterystyki cieplnej
    > obiektu i nie będzie wymagać nowego świadectwa energetycznego przy

    audyt... zapomnialem, tu mnie masz

    b.

  • 6. Data: 2015-06-26 14:33:40
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Adam wrote:
> [...]
    > folia na wałku zdaje się grzejnym, również lekko pokruszony podkład
    > pod nią. Jaki byłby orientacyjny koszt naprawy, wymiany tego wałka.

    na budowie trzymac drukarke ehhh

  • 7. Data: 2015-06-26 20:17:32
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 15:38, Adam pisze:
    > Witam
    >
    > Mam problem z drukark?...w prawdzie jest na gwarancji

    Jesteś pewien że ta grupa jest najlepszą
    aby rozwiązać Twój problem?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

    ---
    Avast.

  • 8. Data: 2015-07-08 15:44:17
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "forestdumb" <...@...z> napisał w wiadomości

    > na budowie trzymac drukarke ehhh

    Sorki...miało pójść gdzie indziej :) tak to jest pracowac w pospiechu....
    pzdr