  • 1. Data: 2017-01-15 12:37:32
    Temat: Budowa sauny ogrodowej
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Ktoś z szanownych budował w ogrodzie małą saunę i zachciałby się podzielić
    wrażeniami?
    Waham sie, czy robić szkielet ocieplony, czy ścianę z kanciaków. Słupki,
    czy fundament (Rosjanie mimo klimatu robią często bez albo płyciutki).

    Styl ma być raczej wiejski i prosty, mam gdzieś nowoczesność, ale
    funkcjonalność jest ważna.
    Raczej piec na drewno.
    Aha - odległość od wody i kanalizacji to 50 m :/

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2017-01-16 20:56:29
    Temat: Re: Budowa sauny ogrodowej
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    A masz już jakiś piec na oku ?
    Planuję w przyszłym sezonie postawić małą saunę w ogrodzie.

  • 3. Data: 2017-01-18 12:46:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2017 20:56:29 +0100, Crimi napisał(a):

    > A masz już jakiś piec na oku ?
    > Planuję w przyszłym sezonie postawić małą saunę w ogrodzie.

    Raczej gotowa Harvia, chyba że ceny będą zabijać, to sobie po prostu
    wymuruję z szamotu. Wolałbym jednak kupić, bo to dość łatwo skopać, a potem
    przerabiać taki niedogrzewający czy przegrzewający piec to katorga.

    Masz jakieś plany, czy "z głowy" zamierzasz budować?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2017-01-19 11:16:58
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    > Masz jakieś plany, czy "z głowy" zamierzasz budować?
    ======
    Też myślę o Harvi.
    Budowa z głowy, podpierając się googlem
    ale to dopiero późną wiosną.

  • 5. Data: 2017-01-19 15:46:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jan 2017 11:16:58 +0100, Crimi napisał(a):

    > Też myślę o Harvi.
    > Budowa z głowy, podpierając się googlem
    > ale to dopiero późną wiosną.

    I stawiasz na szkielet, czy litą ścianę?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl