  • 1. Data: 2019-03-24 08:49:31
    Temat: Budowlaniec z USA zachwyca się europejskimi domami - fajny film
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Polecam obejrzeć.
    Pierwszy raz w życiu widział uchylne okna balkonowe i wiele innych rzeczy...

    https://youtu.be/3MBMHAOTt04?list=PLDYh81z-Rhxhkamdn
    cMUotLFMVfHwNtMp

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-03-25 02:55:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-03-24 08:49, Marcin N pisze:
    > Polecam obejrzeć.
    > Pierwszy raz w życiu widział uchylne okna balkonowe i wiele innych
> [...]

    Normalnie aż się chce zacytować Asteriksa...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2019-03-25 09:14:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Mar 2019 02:55:30 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:
    > Normalnie aż się chce zacytować Asteriksa...

    Wziął do oceny trochę malo reprezentatywny egzemplarz budynku jak na
    nasze realia, bo coś bardziej w stylu ich amerykańskich
    drewnianno-wełnianych szałasów. Chętnie bym posłuchał co sądzi na
    temat naszych betonowych klocków.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2019-03-25 17:27:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 09:14, Marek pisze:

> [...]
    > nasze realia, bo coś bardziej w stylu ich amerykańskich
    > drewnianno-wełnianych szałasów. Chętnie bym posłuchał co sądzi na temat

    W innych częściach ogląda też klocki murowane. Zachwyca się porothermem,
    który podobno jest w Europie głównym materiałem budowlanym od setek lat.

    --
    MN

  • 5. Data: 2019-03-25 18:00:24
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 11:27:36 UTC-5 użytkownik Marcin N napisał:

    > W innych częściach ogląda też klocki murowane. Zachwyca się porothermem,
    > który podobno jest w Europie głównym materiałem budowlanym od setek lat.

    On niegupi jest ale oderwany od rzeczywistosci.
    I nie do konca z sensem gada. Czasem o jakims zagadnieniu sie rozwija a nie adresuje
    istotnych aspektow.

    Taki se jutubowy influencer tylko nieco lepszy od bylekogo.

    Ale mysle ze tak robi nie dlatego ze sie nie zna. Gada tak zeby za duzo nie
    powiedziec bo by se sam konkurencje robil.

    Dosc powiedziec ze nie mam go na liscie subskrypcji.

  • 6. Data: 2019-03-25 18:12:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 18:00, s...@g...com pisze:
    > Ale mysle ze tak robi nie dlatego ze sie nie zna. Gada tak zeby za duzo nie
    powiedziec bo by se sam konkurencje robil.

    > Dosc powiedziec ze nie mam go na liscie subskrypcji.

    A kogo masz z branży budowlanej?

    --
    MN

  • 7. Data: 2019-03-25 18:29:30
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 12:13:34 UTC-5 użytkownik Marcin N napisał:
    powiedziec bo by se sam konkurencje robil.

    > A kogo masz z branży budowlanej?

    Nikogo.
    Nie trafilem na nikogo kto gadal by z sensem i te informacje przydaly by mi sie w
    codziennym zyciu.
    Jak potrzebuje cos sie dowiedziec to szukam na biezaco.

    Z ciekawych filmow to polecam jak kleic kafelki:
    https://www.youtube.com/watch?v=Way5bMh-eYg

    Testy z szyba pokazuja jak robic zeby zrobic dobrze.

    Choc z drugiej strony w praktyce nawet kiepsko przyklejone plytki wewnetrzne trzymaja
    sie na tyle dobrze ze nie ma z nimi problemow.
    Za to warto sobie te rady wziasc do serca przy klejeniu plytek na zewnatrz.

  • 8. Data: 2019-03-25 18:33:33
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 12:29:31 UTC-5 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    trzymaja sie na tyle dobrze ze nie ma z nimi problemow.
    > Za to warto sobie te rady wziasc do serca przy klejeniu plytek na zewnatrz.

    Aaaa i wlasnie.
    W obliczu tego materialu warto sobie wziasc pod rozwage te patenty na rowne uloszenie
    plytek. Mam na mysli te plasticzki w rodzaju:
    https://www.youtube.com/results?search_query=tile+le
    vel+system

    Niby takie fajne ale jesli podnosza plytke o 2-3 mm to juz pokrycie klejem jest
    kiepskie, odpowiednik tych zawijasow z poprzedniego filmu.

    To tak nawiasem, coby tematu nie konczyc w polowie.