  • 1. Data: 2016-10-26 07:31:30
    Temat: Budowlano politycznie;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zęby nie było że NTG to o budowę dróg chodzi;)
    http://demotywatory.pl/4702823/Slawomyr-Nowaczuk
    Min. Infrastruktury Ukrainy podało oficjalnie, że pensja tego Pana na Ukrainie to ma
    być 1.5-1.8 tyś PLN.
    Jak żyć Panie Premierze? Trzeba będzie łupić na drogach:-)

  • 2. Data: 2016-10-26 07:42:56
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    On Tue, 25 Oct 2016 22:31:30 -0700 (PDT)
    Kris <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > Min. Infrastruktury Ukrainy podało oficjalnie, że pensja tego Pana na
    > Ukrainie to ma być 1.5-1.8 tyś PLN. Jak żyć Panie Premierze? Trzeba

    Dlatego wyjąłem antenę z TV - by nie słyszeć takich bredni. Niestety
    przenosi się to na neta.

  • 3. Data: 2016-10-26 09:52:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 07:42:54 UTC+2 użytkownik jedenptak napisał:

    > Dlatego wyjąłem antenę z TV - by nie słyszeć takich bredni. >Niestety przenosi się
    to na neta.
    Mem jak mem ktoś się obrazkiem pobawił i tyle
    A tak na poważniej to mnie ciekawi to wynagrodzenie
    Bo ta kwota niecałych 2tys złotych to nie tylko w memach ale i w poważniejszych
    portalach padała.
    Nowak to chyba ten gość od zegarka za 10tysi, swego czasu w otoczeniu
    ośmiornicożerców się obracał a teraz przyjął posadę za niecałe 2tys pln?
    O czymś pewnie nie wiemy.

  • 4. Data: 2016-10-26 10:00:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 26.10.2016 07:31, Kris wrote:
    > Min. Infrastruktury Ukrainy podało oficjalnie, że pensja tego Pana na Ukrainie to
    ma być 1.5-1.8 tyś PLN.
    > Jak żyć Panie Premierze? Trzeba będzie łupić na drogach:-)

    Dokładnie!
    To tak jakby wprost napisać, że będzie żył z łapówek.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2016-10-26 11:21:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 09:52:37 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Nowak to chyba ten gość od zegarka za 10tysi, swego czasu w otoczeniu
    ośmiornicożerców się obracał a teraz przyjął posadę za niecałe 2tys pln?

    Zegarek nowaka nie był za 10tys, tylko za 30kzł. Problemem nowaka było to ze nie
    wpisał go do deklaracji. Naszym problemem, którymi platfusiane media kompletnie sie
    nie zajęły było ZA CO dostał drogi prezent. Jaki wałek przepuścił - czyli na ile nas
    przekrecił.
    Wiec to ze bedzie tam pracowal przy tych drogach prawie za darmo to raczej jasna
    przesłanka na czym będzie zarabiał.

    Stare kawały o tym mówią:

    Polski minister udał się w oficjalną podróż do Francji. Jednym z punktów wizyty była
    kolacja u francuskiego odpowiednika. Widząc jego wspaniałą willę, z obrazami wielkich
    mistrzów na ścianach, pyta się, jak on zapewnia sobie taki poziom życia ze skromnej
    pensji urzędnika republiki.
    Francuz zaprasza go do okna:
    - Widzi pan tę autostradę?
    - Tak.
    - Ona kosztowała 20 miliardów franków, firma wypisała fakturę na 25, a różnicę
    przekazała mi. Dwa lata później minister francuski udaje się do Polski i odwiedza
    swojego polskiego odpowiednika. Kiedy podjeżdża pod domostwo ministra, jego oczom
    ukazuje się najpiękniejszy pałac jaki widział w życiu. Pyta od razu:
    - Nie rozumiem, dwa lata temu stwierdził pan, że prowadzę książęce życie, ale w
    porównaniu do pana... Polski minister podchodzi do okna:
    - Widzi pan tam autostradę?
    - Nie.
    - No właśnie.

    b.

  • 6. Data: 2016-10-26 11:24:45
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 26 października 2016 09:52:37 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Zegarek nowaka nie był za 10tys, tylko za 30kzł.

    Za ile jest ta "stodoła"?
    http://www.newsweek.pl/g/i.aspx/670/0/newsweek/63600
    8878389806484.jpg

  • 7. Data: 2016-10-26 11:45:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 11:24:50 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Za ile jest ta "stodoła"?
    > http://www.newsweek.pl/g/i.aspx/670/0/newsweek/63600
    8878389806484.jpg

    chcesz scigac posłów za nieprawidłowe wpisy w oswiadczeniach? masz moje
    blogoslawienstwo.
    Ale mnie bardziej interesuja wałki i kręcone od 25lat lody. Afera reprywatyzacyjna to
    czubek góry lodowej - własnie na tym polegał układ ze w ramach znajomosci
    postokrągłostołowej mozna było bez mydła (i bezkarnie) dymac własny naród. Tym
    bardziej smutne ze wałki były kryte przez wymiar sprawiedliwosci.

    b.

  • 8. Data: 2016-10-26 11:47:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    nie zajęły było ZA CO dostał drogi prezent. Jaki wałek przepuścił - czyli na ile nas

    i mówisz, że pisiorskie media i obecnie Zerro też sobie odpuściły? Taką
    prostą sprawę?

    w sumie zegarek ważniejszy od stodoły ministra

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-10-26 11:47:19
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    oglegroups.com...

    8878389806484.jpg

    >chcesz scigac posłów za nieprawidłowe wpisy w oswiadczeniach

    Nie, ja tylko zwracam uwagę, na czym polega dobra zmiana - na zmianie
    proporcji "stodoła"/zegarek

  • 10. Data: 2016-10-26 12:01:44
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 11:47:24 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Nie, ja tylko zwracam uwagę, na czym polega dobra zmiana - na zmianie
    > proporcji "stodoła"/zegarek

    twierdzę ze nowak dostał zegarek za jakis spory przekręt -
    czyli nowakowi mozna zarzucac złe oświadczenie oraz wałek. Wałek jak dla mnie to
    znacznie powazniejsza sprawa.

    a szyszce mozna zarzucic wyłącznie nieprawidłowe oswiadczenie - żadnych sugestii ze
    stodołe ukrywał bo pozyskał ją za nielegalny wałek nie słyszałem.
    Jesli cos wiecie to piszcie.

    Różnice w wartosci majątku dostrzegam oczywiscie ale kulisy są raczej odmienne.

    b.