  • 1. Data: 2015-04-27 02:32:01
    Temat: Budynek gospodarczy w formie blaszaka.
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    Witam

    Jak to jest z tym zgloszeniem w przypadku budynkow gospodarczych to
    mniej wiecej wiem. Ale tam zwykle mowa o fundamentach, murowanych
    scianach itp formie konstrukcji.

    Ale czy chcac postawic blaszak, lub bude z drewna do 25m2 warto w ogole
    wspominac o tym i tym samym komplikowac dodatkowo sprawe?

    Miejscowka bylaby na granicy dzialki. Po drugiej stronie plotu sasiad ma
    blaszak na ponad polowe dlugosci plotu. Teoretycznie w tym przypadku nie
    powinno byc zastrzezen co do przyklejenia sie ze swoja ale cholera wie
    co im moze odbic.

    Sasiedzi nie pownni byc problemem, teoretycznie..

    Patrzac na to od innej strony.
    Czy przechodzac sciezke formalna jest to jakos odbierane po zakonczeniu
    prac, czy weryfikowany stan faktyczny z projektem?

    Tmek

  • 2. Data: 2015-04-27 11:39:04
    Temat: Re: Budynek gospodarczy w formie blaszaka.
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2015 02:45:02 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:
> [...]
    > Czy przechodzac sciezke formalna jest to jakos odbierane po zakonczeniu
    > prac, czy weryfikowany stan faktyczny z projektem?

    Metalowy to najgorsza rzecz jaka istnieje. Zawsze zardzewiały i trzeba malować. Do
    tego latem w nim gorąco a zimą zimno. Niczym się tego nie ochłodzi ani nie ogrzeje.
    Lekka konstrukcja szkieletowa nie musi mieć fundamentów ani murowanych ścian.
    Drewniak postawiony na ziemi ma żywotność większą niż życie tego co zbudował i nie
    rdzewieje. Jeśli już metalowy ma być to używany kontener morski. Dziury na drzwi i
    okna można w nim wyciąć. Można ocieplić. Do tego używany nie jest specjalnie drogi.

  • 3. Data: 2015-04-27 17:23:08
    Od: tmek <t...@d...ek>

    k...@g...com Wrote in message:
    > W dniu poniedzia?ek, 27 kwietnia 2015 02:45:02 UTC+2 u?ytkownik Tmek napisa?:

    > Metalowy to najgorsza rzecz jaka istnieje. Zawsze zardzewia?y i trzeba malowa?. Do
    tego latem w nim gor?co a zim? zimno. Niczym si? tego nie och?odzi ani nie ogrzeje.
    Lekka konstrukcja szkieletowa nie musi mie? fundamentów ani murowanych ?cian.
    Drewniak postawiony na ziemi ma ?ywotno?? wi?ksz? ni? ?ycie tego co zbudowa? i nie
    rdzewieje. Je?li ju? metalowy ma by? to u?ywany kontener morski. Dziury na drzwi i
    okna mo?na w nim wyci??. Mo?na ociepli?. Do tego u?ywany nie jest specjalnie drogi.

    Zimno ciep?o nie ma znaczenia, to b?dzie graciarnia.
    Jak zrobi? z drewna to i tak trzeba p?yt? czy dechy czym? obi?, ?e
    wzgl?dów estetycznych i klimatycznych. Efekt podobny tylko wi?cej
    roboty.