  • 1. Data: 2020-05-28 22:57:31
    Temat: Cena działki
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie wiem gdzie się dopisać więc zakładam nowy wątek chociaż mam proste pytanie i
    odpowiedź pewnie też nie będzie skomplikowana.

    Ile w Polsce może kosztować działka rekreacyjna z jakimś małym drewnianym domkiem?
    K.

  • 2. Data: 2020-05-28 23:09:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może kosztować tyle co samochód.

  • 3. Data: 2020-05-28 23:48:50
    Temat: Re: Cena działki
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 22:57, Kadar pisze:
> [...]
    odpowiedź pewnie też nie będzie skomplikowana.

    > Ile w Polsce może kosztować działka rekreacyjna z jakimś małym drewnianym domkiem?

    zależy od lokalizacji...co oczywiste. Ostatnio podrożały ale budowlana
    2km od morza ok 80pln za metr. Domek...zależy jaki chcesz... ale ze
    studnią, własnym zbiornikiem, ogrodzeniem, domkiem, działką 1000m
    powinieneś się zmieścić mniej więcej tak:
    działka 80kpln
    szambo+studnia 10kpln?
    ogrodzenie 15kpln?
    prąd - przyłączenie ok 1kpln jeśli blisko, a jak nie to panele sobie
    położysz z inwerterem i kilkoma akumulatorami za jakieś 5kpln
    No a domek,....możesz holendra za 20kpln albo drewniany za 50-80kpln.
    Łącznie wychodzi jakbyś nie liczył 200kpln rozłożone w czasie.

    Uważaj na działki, jakie mają status trwałych uzytków zielonych:)))
    nawet jak tam jakieś domki stoją:D
    Koło karwii jest taki teren, gdzie nastawiane jest tego sporo i dziwnie
    dużo ofert sprzedaży:>
    PNIB zaczął nakazy rozbiórek rozsyłać:P

  • 4. Data: 2020-05-28 23:59:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.05.2020 o 22:57, Kadar pisze:

    > Nie wiem gdzie się dopisać więc zakładam nowy wątek chociaż mam proste pytanie i
    odpowiedź pewnie też nie będzie skomplikowana.

    > Ile w Polsce może kosztować działka rekreacyjna z jakimś małym drewnianym domkiem?

    Nie wiem, czy dla Ciebie nie będzie zbyt skomplikowane wpisać choćby na Olxie:
    "działka rekreacyjna z domkiem", by uzyskać 5-stronicowy wynik z działkami
    w cenach od 10.000 zł (do negocjacji) do 580.000 zł (bez negocjacji), czy na
    sprzedajemy.pl, by zgłosiło się 50 ogłoszeń z cenami od 17.900 zł do 390.000 zł.
    Nie dziękuj, wolnomyślicielu.

  • 5. Data: 2020-05-29 00:15:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Może kosztować tyle co samochód.

    Jeśli masz na myśli własny samochód, czy inną hulajnogę
    elektryczną, to za taką cenę nie kupi nawet działki na
    ROD Millenium przy Plantowej na Bałutach, gdzie ceny
    zaczynają się od 38.000 zł.

  • 6. Data: 2020-05-29 00:33:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ważne żeby na budę dla ciebie wystarczyło. Wolisz łańcuch czy drut?

  • 7. Data: 2020-05-29 00:43:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ważne żeby na budę dla ciebie wystarczyło. Wolisz łańcuch czy drut?

    W niektórych stronach stosowano tez gumę. :-)

    Robert

  • 8. Data: 2020-05-29 06:21:26
    Od: e...@g...com

    Teraz nie wolno łańcuchów, najwyżej ekologiczny sznurek.

  • 9. Data: 2020-05-29 08:56:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 maja 2020 22:57:33 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:
    > Nie wiem gdzie się dopisać więc zakładam nowy wątek chociaż mam proste pytanie i
    odpowiedź pewnie też nie będzie skomplikowana.

    > Ile w Polsce może kosztować działka rekreacyjna z jakimś małym drewnianym domkiem?

    Znajomy kilka tygodni temu kupował- 14tys, działka i na niej drewniany domek
    Ale to chyba nie własność hipoteczna bo top taka działka rekreacyjna z tzw
    Rodzinnych Ogródków Działkowych a nie wnikałem jak tam jest ze statusem posiadania

  • 10. Data: 2020-05-29 09:47:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 May 2020 23:48:50 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > nawet jak tam jakieś domki stoją:D
    > Koło karwii jest taki teren, gdzie nastawiane jest tego sporo i

    W zeszłym roku interesowałem się pewną nieruchomością biznesową nad
    morzem w dosyć znanej turystycznie miejscowości. Okazało się, że
    oferta sprzedaży dotyczy drewnianyxh domków,. które są pobudowane na
    działce (dość tanio) wynajętej od Lasów Państwowych. Oczywiście LP
    oficjalnie wyrazily zgodę na takie przeznaczenie działki ale to nie
    oznacza, że nie powiedzą "wypad" bo akurat "syn wuja brata konia"
    przeznaczy ten teren na coś innego i domki warte milion nowy nabywca
    będzie mógł sobie postawić na swoim podwórku (na szczęście nie są
    trwałe związane z gruntem).
    Wyrażając sprzedawcy pewne obawy z tym związane, powiedział, że nie
    ma obawy, w całym mieście są nawet duże hotele pobudowane na takim
    gruncie, to normalka i takie lokalne ryzyko przedsiębiorcy :).

    --
    Marek