  • 1. Data: 2017-04-25 12:16:08
    Temat: Cena ulozenia schodow na betonie
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Jesli robil ktos ostatnio schody to prosze o info, ile sie dzis placi.
    Zalozenie: wysokosc pomieszczenia 2,5m daje ok. 15 stopni. Deska debowa
    plus podest w polowie wysokosci pomieszczenia. Schody lakierowane, pod
    stopniami lakobel. Schody bez udziwnien i bez oswietlenia. Ile cos
    takiego moze dzis kosztowac?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2017-04-27 00:28:53
    Temat: Re: Cena ulozenia schodow na betonie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 12:16:11 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > plus podest w polowie wysokosci pomieszczenia. Schody lakierowane, pod
    > stopniami lakobel. Schody bez udziwnien i bez oswietlenia. Ile cos

    Robiac samemu (kupując gotowe stopnie i szklo) zmiescisz sie w 6k.
    U stolarza zaplacisz pewnie 10-15k :) Robota bardzo prosta, choc przy
    lakobelu trzeba przemyslec jakies dylatacje zeby nie pekalo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2017-04-27 14:59:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-27 o 00:28, Adam Sz. pisze:

    > Robiac samemu (kupując gotowe stopnie i szklo) zmiescisz sie w 6k.
    > U stolarza zaplacisz pewnie 10-15k :) Robota bardzo prosta, choc przy
    > lakobelu trzeba przemyslec jakies dylatacje zeby nie pekalo :)

    I dlugie letnie wieczory na doktoryzowaniu sie z kolejnych tajnikow
    dziela. Nie mowie nie, ale jak ma sie czas, checi i sporo samozaparcia
    na robienie wszystkiego samemu.
    Ale dzieki, zawsze to informacja ile mozna oszczedzic.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2017-04-27 15:14:26
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 14:59:54 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > na robienie wszystkiego samemu.
    > Ale dzieki, zawsze to informacja ile mozna oszczedzic.

    Jeżeli się nie brzydzisz czegoś udającego drewno a jednocześnie bardziej wytrzymałego
    (12 lat gwarancji na trwałość powierzchni) to zajrzyj na www.nowe-schody.pl
    Z montażem powinno coś koło 6 tys kosztować.

  • 5. Data: 2017-04-27 15:15:38
    Od: sk <s...@g...com>

    https://www.hafa-treppen.de/galerie/

  • 6. Data: 2017-04-27 16:49:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bardziej wytrzymale niz lite drewno w dobrym gatunku nie bedzie. Dobrze polozony
    debowy parkiet do remontu wytrzymuje kilkadziesiat lat. Remont polega na szlifowaniu
    i znowu jest kilkadziesiat lat spokoju. Oczami wyobrazni widze jak po jedenastu
    latach ktos reklamuje to co reklamujesz i mu na nowe wymieniaja. Dwa pierdydliony
    wykretow znajda zeby nie wymienic. A jak schody debowe to po kilkudziesieciu latach
    na heblarke i sa sztuki nowki nie smigane.

  • 7. Data: 2017-04-27 17:28:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > I dlugie letnie wieczory na doktoryzowaniu sie z kolejnych tajnikow
    > dziela. Nie mowie nie, ale jak ma sie czas, checi i sporo samozaparcia

    Tu za bardzo nie ma zadnych tajnikow ;) Laser, mlotek, kolki do schodow
    i to wszystko :D Wszystko przygotuje Ci stolarz, ja nic kompletnie nawet
    nie musialem docinac / szlifowac etc. Wiec zostaje tylko polozyc stopnie,
    zapianowac i tylko wymyslic jak ten lakobel wlozyc :-) Prosciutka robota
    na dwa wieczory.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2017-04-27 21:23:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-27 o 17:28, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > zapianowac i tylko wymyslic jak ten lakobel wlozyc :-) Prosciutka robota

    A cza wyslifowac nieco beton, bo dechy pionowe widac. A cza to
    pomierzyc, oznaczyc, powiercic, pomalowac. Stopnie jak stopnie, ale duzy
    podest to juz tak latwo nie bedzie. To samo wykonczenie przy stropie.
    Wiesz jak jest. Wszystko sie da, ale tajniki trzeba poznac. Te o lakoblu
    tyz.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2017-04-27 23:00:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 21:23:53 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A cza wyslifowac nieco beton, bo dechy pionowe widac.

    Jakie dechy pionowe?

    > A cza to
    > pomierzyc, oznaczyc, powiercic, pomalowac. Stopnie jak stopnie, ale duzy
    > podest to juz tak latwo nie bedzie.

    Czemu? Ja przywiozlem w dwoch kawalkach. Stolarz mi nawiercil otwory
    na lamelki wiec montaz byl prosciutki :) Podest jakos 2 x 1m.

    > To samo wykonczenie przy stropie.

    http://szyna.civ.pl/zam_schody/zam_szczeg_ostatni_st
    opien.jpg

    Pikus. Wszystko przygotuje stolarz. Nic nie trzeba wykanczac :)

    > Wiesz jak jest. Wszystko sie da, ale tajniki trzeba poznac. Te o lakoblu
    > tyz.

    Ale jaka satysfakcja jak zrobisz i bedzie ;)
    Tu masz moj projekt / zamowienie wyslane do stolarza, moze sie do czegos
    przyda. Wszystko robione w PRO100.

    http://szyna.civ.pl/zam_schody/

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2017-04-27 23:12:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-27 o 23:00, Adam Sz. pisze:

    > Jakie dechy pionowe?

    Z szalunku. Sa nadlewki w poziomie.

    > Czemu? Ja przywiozlem w dwoch kawalkach. Stolarz mi nawiercil otwory
    > na lamelki wiec montaz byl prosciutki :) Podest jakos 2 x 1m.

> [...]

    Nie widze lakobelu.

> [...]
    >
    > Ale jaka satysfakcja jak zrobisz i bedzie ;)
    > Tu masz moj projekt / zamowienie wyslane do stolarza, moze sie do czegos

    Tak czy tak dzieki. Przemysle temat, czy za dwa tysie warto sie nad tym
    zastanawiac.

    Pozdro.. TK