  • 1. Data: 2022-07-04 23:18:01
    Temat: Ceny cukru
    Od: marios <d...@f...gd>

    Rozwijają nam się tematy :)

    Ostatnio widziałem po 3.20 - 3.50 / kg w różnych marketach.
    Dzisiaj żona przyszła i cukru ni ma;w biedrze, w stokrotce, chyba lidlu,
    .. gdzieś tam jeszcze
    W biedrze podobno po 5 , ale już się skończył, a sprzedawczyni podgrzewa
    spekulacje i rozgłasza, że następna dostawa po 7 zeta będzie ..

    Jutro lecę do sklepu na [podmiejskiej] wsi - wykupię, a co na wsi maja
    mieć lepiej?

    Lublin

  • 2. Data: 2022-07-04 23:39:42
    Temat: Re: Ceny cukru
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-04 o 23:18, marios pisze:
    > Rozwijają nam się tematy :)
    >
    > Ostatnio widziałem po 3.20 - 3.50 / kg w różnych marketach.
    > Dzisiaj żona przyszła i cukru ni ma;w biedrze, w stokrotce, chyba lidlu,
    > .. gdzieś tam jeszcze
    Też tak miałem tydzień temu, poszedłem do Społem i tam był po 3,50 bez
    kolejek.

    > Lublin
    Bielsko-Biała.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2022-07-04 23:42:47
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 4 July 2022 at 23:39:45 UTC+2, Janusz wrote:

    > Też tak miałem tydzień temu, poszedłem do Społem i tam był po 3,50 bez
    > kolejek.

    > Bielsko-Biała.
    >
    > --
    > Janusz
    cukier kryształ gruby jest po 12zł/ kg
    ale nie nadaje się do betonu bo chrupie w betoniarce

  • 4. Data: 2022-07-05 00:34:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan marios rozwija nam temat:

> [...]
    > W biedrze podobno po 5 , ale już się skończył, a sprzedawczyni
    > podgrzewa spekulacje i rozgłasza, że następna dostawa po

    A jaka zawartośc cukru w cukrze? Może być różna -- i stąd róznica
    w cenie.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2022-07-05 01:03:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.07.2022 o 23:39, Janusz pisze:

    > Bielsko-Biała.

    Hmm, PiSiorskie gniazda.

    Dzięx za wskazówkę, rano kupię. Coś czuję że za tydzień zabraknie :D
    akurat mi porzeczki czerwone dojrzały i czas na winko. Mam nadzieję że
    zdążę przed 10zł/kg.

    Będziecie znów głosować na PiS? Cukier wtedy będzie po 30zł/kg jakbyco...

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 6. Data: 2022-07-05 01:21:45
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 5 July 2022 at 01:04:04 UTC+2, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > zdążę przed 10zł/kg.
    >
    > Będziecie znów głosować na PiS? Cukier wtedy będzie po 30zł/kg jakbyco...

    głosuj na Chamerykę to zamiast cukru będziesz żarł mdlący syrop glukozowo-fruktozowy.

    Jakby kto nie wiedzial, co jest przyczyną 95% przypadków cukrzycy na calym swiecie,
    to wlasnie ten syf,
    \produkowany chemicznie ze skrobi kukurydzianej, przez scukrzanie kwasem solnym,
    który rozbija cykry złożone, czyli niesłodką skrobię kukurydzianą na mdłe cukry
    proste.
    \
    Trzustka widzi obrzydliwą slodkośc 10 x silniejszą i wydala 10 x więcej insuliny aby
    ten syf zneutralizować.

    A potem, gdy pacjent pocukruje herbate cukrem buraczanym, to trzustka wykrywa niski
    poziom słodkości i nie wydziela insuliny i dlatego test wykrywa wysoki poziom
    insuliny we krwi i cukrzyki łykają insulinę

    Dlatego Hameryka zakazała importu naturalnego cukru z buraków cukrowych z Europy, bo
    oni puchną na syropie, takim brązowym, gestym, chemicznym syfie.

  • 7. Data: 2022-07-05 01:25:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdążę przed 10zł/kg.
    >
    > Będziecie znów głosować na PiS? Cukier wtedy będzie po 30zł/kg jakbyco...

    I kurwa OCET! Ogóry się zbliżajo! Niby za komuny ocet był ale teraz jest
    PiS. Gdyby rządzili na Saharze, toby piasku zabrakło. Jbco, to OCET to
    mój pomysł i jeśli zabraknie, to muwić mi PROROK proszę! :D

    Noto rano zapierdalam do Biedry/Lidla.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 8. Data: 2022-07-05 06:23:09
    Od: Runt <s...@t...org>

    W dniu 2022-07-05 o 01:21, a a pisze:
    /.../
    > Dlatego Hameryka zakazała importu naturalnego cukru z buraków cukrowych z Europy,
    bo oni puchną na syropie, takim brązowym, gestym, chemicznym syfie.

    używaj cukru rosyjskiego. bardzo zdrowy jest! ;-)

    --
    Runt ??

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8

  • 9. Data: 2022-07-05 08:52:43
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W poniedziałek, 4.07.2022 o 23:18, marios napisał:

    > Jutro lecę do sklepu na [podmiejskiej] wsi - wykupię, a co na wsi maja
    > mieć lepiej?

    Na wsi jest cukier, bo chłopi mają swoje ziemniaki i dobrze myślą:
    po co przepłacać, jeśli można mieć to samo z ziemniaków, co ty
    z cukru.
    https://www.youtube.com/watch?v=q_mBGeEU6qI

    --
    Collie

  • 10. Data: 2022-07-05 12:00:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-05 o 01:03, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Hmm, PiSiorskie gniazda.
    W Bielsku PO rządzi jakbyś nie wiedział.

> [...]
    > zdążę przed 10zł/kg.
    >
    > Będziecie znów głosować na PiS? Cukier wtedy będzie po 30zł/kg jakbyco...

    A ty głosowałeś?

    --
    Janusz