  • 1. Data: 2017-10-05 07:12:11
    Temat: Ceny szyny
    Od: Tornad <w...@a...com>

    Mam szybka prosbe czyli o szybka odpowiedz; ile kosztuje metr bieżący szyny
    kolejowej. Takiej zwyklej nie wąskotorowej czy tramwajowej. Sprawa pilna bo mi taka
    ośmiometrowej dlugosci ukradziono, mam zloczynce i świadkow, nie wiem o ile i czy się
    oplaca go sadzic.
    Thanks from mountain czyli dziekuje ze sredniej gory:)
    Pzdr
    Tornad

  • 2. Data: 2017-10-05 08:51:28
    Temat: Re: Ceny szyny
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 05.10.2017 o 07:12, Tornad pisze:
> [...]
    oplaca go sadzic.
    > Thanks from mountain czyli dziekuje ze sredniej gory:)

    według wikipedi metr szyny waży 60kg, 8m to prawie pół tony, w skupie
    złomu za grube żelastwo dostaną 70gr/kg czyli trochę ponad 3stówki -
    więc się łapie jako wykroczenie(<500zł) nie mam wiedzy jak się takie
    sprawy przelicza w sądzie, bo taka nowa szyna pewnie będzie więcej warta
    niż 500zł ale to zapewne trzeba będzie wykazać że nowa, że potrzebna bo
    kolejkę chciałeś zrobić. Złodziej powie że na złom chciał i dla niego to
    300zł. A no i jeszcze przepytają Ciebie skąd ją masz i żebyś rachunek
    przedstawił, bo podejrzenie będzie żeś ukradł od pkp a oni Ci już pokażą
    rachunek że kosztuje milion złotych i Ty do pierdla pójdziesz:P

  • 3. Data: 2017-10-05 08:57:07
    Od: w...@a...com

    W dniu czwartek, 5 października 2017 08:51:29 UTC+2 użytkownik alberciq napisał:
> [...]
    > przedstawił, bo podejrzenie będzie żeś ukradł od pkp a oni Ci już pokażą
    > rachunek że kosztuje milion złotych i Ty do pierdla pójdziesz:P

    Dzieki za odzew ale ja nie mam zamiaru zadnych szyn na zlom sprzedawac ani tez nimi
    handlowac. Potrzebuje znac orientacyjna cene handlowa, ktora np PKP placi hucie czy
    zagranicznemu dostawcy.
    Pzdr
    Tornad

  • 4. Data: 2017-10-05 09:12:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 5 października 2017 08:57:09 UTC+2 użytkownik w...@a...com
    napisał:

    > Dzieki za odzew ale ja nie mam zamiaru zadnych szyn na zlom sprzedawac ani tez nimi
    handlowac. Potrzebuje znac orientacyjna cene handlowa, ktora np PKP placi hucie czy
    zagranicznemu dostawcy.

    pogooglowac wystarczy...
    uzywana 200-300PLN https://www.olx.pl/oferty/q-szyna-kolejowa/

    nowe ze 2x drozsze (policzyc by trzeba znajac ciezar metra, lub chociaz typ)
    http://tormax.com.pl/ceny-uslug-i-materialow/hurtown
    ia-semafor/

    WS

  • 5. Data: 2017-10-05 10:55:09
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > według wikipedi metr szyny waży 60kg, 8m to prawie pół tony,

    więc w zakupie będzie to kosztowało minimum 2zł za kg, czyli mamy
    okolice 1000zł

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-10-05 11:43:57
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu czwartek, 5 października 2017 10:55:45 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > więc w zakupie będzie to kosztowało minimum 2zł za kg, czyli mamy
    > okolice 1000zł
    >
    > ToMasz

    Dzieki za krotka i tresciwa wiadomość, która mnie całkowicie satysfakcjonuje. Pzdr
    Tornad

  • 7. Data: 2017-10-05 16:36:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.10.2017 o 07:12, Tornad pisze:
    > Mam szybka prosbe czyli o szybka odpowiedz; ile kosztuje metr bieżący szyny
    kolejowej.
    Uprzejmie proszę:
    http://tormax.com.pl/ceny-uslug-i-materialow/hurtown
    ia-semafor/
    Ceny wprawdzie z 2014 ale nie sądzę, aby staniało.
    Nawet jako "staroużyteczna" masz ponad 700 zł.
    Jacek