  • 11. Data: 2019-04-15 17:01:09
    Temat: Re: Choinka
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 01:49:49 UTC-5 użytkownik Kris napisał:
    > Pewno mało kogo to zdziwi ale co mi tam
    > W grudniu choinkę kupiłem w doniczce. Z zamiarem że po świętach do garażu trafi a
    wiosna do gruntu żeby sobie dalej rosła.
    > Wiosna jednak zmieniła kolor z zielonej na brąz, wyjąłem ją z doniczki wiec a
    korzenie wyglądają tak:

    > https://zapodaj.net/892daac4bfd67.jpg.html

    O lol!

    Tez zrobilem taki blad kiedys.
    Zapytalem nawet sprzedajacego czy jest szansa ze da sie ja przesadzic.
    I czulem co chcial mi przekazac mowiac ze mozna sprobowac ale on by na to nie liczyl.
    Po wyjeciu z doniczki bylo cos podobnego do tego co masz.

    Drugi raz sie na taki cyrk nie dalem namowic. Zreszta zona tez nie chciala zywej bo
    stwierdzila ze szkoda drzewka.

  • 12. Data: 2019-04-16 16:34:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 17:01:11 UTC+2 użytkownik
    > Drugi raz sie na taki cyrk nie dalem namowic. Zreszta zona tez nie chciala zywej bo
    stwierdzila ze szkoda drzewka.

    Sztuczna choinka w domu to jak plastikowy cukierek.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2019-04-16 17:07:57
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 09:34:02 UTC-5 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 17:01:11 UTC+2 użytkownik
    bo stwierdzila ze szkoda drzewka.

    > Sztuczna choinka w domu to jak plastikowy cukierek.
    > pozdr.

    Nope.

  • 14. Data: 2019-04-16 18:11:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 16:34:02 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 17:01:11 UTC+2 użytkownik
    bo stwierdzila ze szkoda drzewka.

    > Sztuczna choinka w domu to jak plastikowy cukierek.

    od zawsze mam sztuczną, mam nawet przeswiadczenie ze w Bożym Narodzeniu rodzaj
    choinki ma marginalne znaczenie :)

    b.

  • 15. Data: 2019-04-16 18:44:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.04.2019 16:34, Adam Sz. pisze:

    bo stwierdzila ze szkoda drzewka.

    > Sztuczna choinka w domu to jak plastikowy cukierek.

    Lepszy plastikowy cukierek w gębie, niż kilkuletni chojak na śmietniku.

  • 16. Data: 2019-04-17 00:03:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 18:11:31 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > od zawsze mam sztuczną, mam nawet przeswiadczenie ze w Bożym Narodzeniu rodzaj
    choinki ma marginalne znaczenie :)

    Żywa choinka oprócz tego, że wygląda - przede wszystkim świetnie pachnie :)
    Ja mam zawsze żywą.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2019-04-17 00:04:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 18:44:49 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Lepszy plastikowy cukierek w gębie, niż kilkuletni chojak na śmietniku.

    Nie widzę analogii.

    Sztuczna choinka jest po prostu sztuczna.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2019-04-17 01:24:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mozesz miec w domu zywej bo nie da sie jej wykopac zeby korzeni nie uszkodzic.
    Masz w domu trupa choinki. Trupa dziadka tez sadzasz przy wigilijnym stole dla
    nastroju? A jak sie wigilia skonczy to go do zamrazarki zeby na nastepny rok tez byl?

  • 19. Data: 2019-04-17 02:02:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2019 01:24:25 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    nastroju? A jak sie wigilia skonczy to go do zamrazarki zeby na nastepny rok tez byl?

    Ty masz na pewno taką:

    http://www.tygodnikzamojski.pl/dat/images/2013/14862
    b.jpg?r=1387788898

    Pasuje do mieszkania w zapyziałej kamienicy w centrum brudnego,
    betonowego miasta :D

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2019-04-17 08:23:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    nastroju? A jak sie wigilia skonczy to go do zamrazarki zeby na nastepny rok tez byl?

    Zapewne meble, drzwi, okna masz z plastiku?

    W święta zapewne palisz w tym swoim pseudokominku plastikiem, no bo jak
    mógłbyś palić trupami drzew w postaci pelletu?

    Nosisz ubrania tylko i wyłącznie z poliestru, poliamidu i akrylu, a buty
    zapewne z PCV, no bo jak mógłbyś nosić ubrania z trupów roślin czy zwierząt.

    Przepraszam, zapomniałem - nosisz ubrania z wełny - wszak najlepsza jest
    sierść barana na baranie :)

    Jesteś zwykłym hipokrytą.