  • 1. Data: 2016-05-29 12:20:30
    Temat: Chwasty z pomiedzy kostki - czym usunac ?????
    Od: millen <m...@o...pl>

    Czym usunac chwasty z pomiedzy kostki zeby wyschly a pozniej palnikiem
    ich wypale

  • 2. Data: 2016-05-29 12:44:49
    Temat: Re: Chwasty z pomiedzy kostki - czym usunac ?????
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 maja 2016 12:20:32 UTC+2 użytkownik millen napisał:
    > Czym usunac chwasty z pomiedzy kostki zeby wyschly a pozniej palnikiem
    > ich wypale

    Roundup.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-05-29 14:32:16
    Od: millen <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-29 o 12:44, Adam Sz. pisze:

    > Roundup.
    > pozdr.

    jakie proporcje dać ? po ilu usychaja ?

  • 4. Data: 2016-05-29 14:41:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 maja 2016 14:32:17 UTC+2 użytkownik millen napisał:

    > jakie proporcje dać ? po ilu usychaja ?

    1:100 (10ml roundupu na 1l wody). Pryskaj tylko jak nie bedzie padalo przez
    kolejne minimum 24h. Im cieplej i wieksze slonce tym round szybciej sie
    wchlonie i rosliny szybciej padna. Zwykle pierwsze objawy widac po 2-3 dniach
    ale w pelni wysychaja tak po 7-14 dniach :) Usycha korzen, wiec jest to
    najskuteczniejszy sposob na pozbycie sie zielska.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-05-29 14:43:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 maja 2016 14:41:58 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > 1:100 (10ml roundupu na 1l wody). Pryskaj tylko jak nie bedzie padalo przez

    Ew. jak Ci zalezy zeby padly szybciej to daj 1:50 (20ml roundupu na 1l wody).
    Padna troche szybciej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-05-29 14:46:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 maja 2016 14:43:21 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ew. jak Ci zalezy zeby padly szybciej to daj 1:50 (20ml roundupu na 1l wody).
    > Padna troche szybciej :)

    Aha - jeszcze wszystko zalezy jaki rodzaj roundupu kupisz (sa rozne i maja
    rozna zawartosc srodka czynnego - glifosatu - w litrze koncentratu). Moje
    rozpiski sa wlasciwe dla najbardziej chyba popularnej odmiany roundupu - 360sl.
    Sa tez w handlu gotowe do pryskania, juz rozcienczone wersje roundupu. Zalezy
    co kupisz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2016-05-29 22:43:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 maja 2016 12:20:32 UTC+2 użytkownik millen napisał:
    > Czym usunac chwasty z pomiedzy kostki zeby wyschly a pozniej palnikiem
    > ich wypale
    Benzyną

  • 8. Data: 2016-05-30 14:25:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-05-29 o 14:46, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Sa tez w handlu gotowe do pryskania, juz rozcienczone wersje roundupu. Zalezy

    A jest on w ogóle jeszcze do kupienia?
    Bo gdzieś czytałem, że jakieś przepisy ekologiczny spowodowały blokadę
    sprzedaży tego środka... :/

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 9. Data: 2016-05-30 15:37:32
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 30.05.2016 o 14:25, Kżyho pisze:
    > A jest on w ogóle jeszcze do kupienia?

    Można przebierać:

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=roundup

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 10. Data: 2016-05-30 15:56:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 14:25:08 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > A jest on w ogóle jeszcze do kupienia?
    > Bo gdzieś czytałem, że jakieś przepisy ekologiczny spowodowały blokadę
    > sprzedaży tego środka... :/

    W kazdym markecie i na allegro :)
    pozdr.

    --