  • 1. Data: 2019-05-02 22:56:26
    Temat: Ciekawe prawo i jak się tworzy getta muslimów
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W niemczech (ale nie wiem czy wszystkie landy mają tak samo)
    jak sie kupi działkę budowlaną to masz 2 lata na rozpoczęcie budowy i 4
    lata
    na budowę, jak się nie wyrobisz to cie wywłaszczą :) tu cyctat z
    dyskusji pod tym
    materiałem https://www.youtube.com/watch?v=IrRDXsBqV8U

    " Nie ma co sie smiac. Wlasnie teraz w niemczech jeden z politykow
    partii zielonych rozpoczal proces przymusowego wywlaszczania wlascicieli
    dzialek budowlanych w miescie Tübingen. Nie wiadomo, czy ta moda nie
    przeskoczy na Polske i trzeba bedzie na kanale YT emitowac filmy
    poprawnie politycznie, albo kanal bedzie przejmowany przez sily o
    wyzszym stopniu swiadomosci i sprawiedliwosci spolecznej jak na przyklad
    lewakow. :-)

    @Wolfgang Dreier Nie mówimy tutaj o Schmidt, czy innym Moller. Mówimy o
    tym, że mieszkasz sobie spokojnie przez X lat, kiedy nagle dostajesz
    list, że twoje "Coś-tam coś-tam coś-tam Immobilien" zostało wykupione
    przez spółkę z drugiego końca Niemiec.

    I tę spółkę wali, czy jedno mieszkanie przy miejskiej promenadzie, czyt.
    moje, stoi puste przez pół roku. A stało. Takich mieszkań mają setki. I
    w Tubingen z tego co na szybko czytałem stoją właśnie całe budynki
    pustych mieszkań. A ceny z tego co widzę 50% wyższe za m2 niż płaciłem w
    NRD kilka lat temu.

    Nikt nie wywlaszcza z dzialek bez wiedzy wlasciciela. Nawet zieloni tego
    nie chca, bo byloby to calkowite bezprawie i koniec tej partii na arenie
    politycznej.

    W Tübingen zostaja wyznaczane terminy dwoch lat na rozpoczecie budowy
    domu i w ciagu czterech lat ma byc budowa zakonczona.
    Jezeli ktos zakupil dzialke i ma zbyt malo na rozpoczecie, albo
    zakonczenie budowy to stoi przed utrata praw do wlasnosci. Jezeli ktos
    inny zakupil dzialke na obrzezu miasta dla dziecka i miasto
    rozrasta sie szybciej niz dziecko dorasta to tez rodzina taka stoi przed
    perspektywa utraty
    wlasnosci, albo przymusowym zadluzeniem, bo jedynym wyjsciem z sytuacji
    bedzie zaciagniecie wysokiego kredytu na natychmiastowa budowe domu dla
    dziecka, ktore jeszcze nie doroslo.
    To jest szczegolnie teraz bardzo "bezpieczna" droga w obliczu setek
    tysiecy nowo przybylej
    taniej sily roboczej dzieki ktorej zarobki moga byc utrzymywane na
    niskim poziomie.
    Jak sie noga w zyciu zawodowym powinie to nie ma juz pieniedzy na
    koncie, nie ma pracy, nie ma
    mozliwosci splacenia kredytu i nie ma samej dzialki, bo te zagarnelo
    samo panstwo albo komornik.

    Jak myslisz kto nastepnie kupi te dzialki od miasta?
    Naturalnie korporacje, a miasto zleci im budowe mieszkan socjalnych.
    Wesprze korporacje, a nie potrzebujacych i to jest prawdziwe oblicze
    takich partii dla ludu.
    To nie jest polityka dla ludzi, ktora tak sie szczyca zieloni, tylko
    polityka dla wielkiego kapitalu
    pod plaszczykiem socjalnych rozwiazan.

    Ta sama taktyka jest stosowana w stosunku do posiadaczy starszych modeli
    samochodow.
    Ludzie jezdza starszymi samochodami, bo na nowe ich nie stac, a teraz
    stoja przed perpektywa
    utraty samochodu w niektorych regionach kraju, albo kupnem samochodu
    nowego na ktory nie ma
    srodkow. Wyjsciem jest zadluzenie sie na kupno, albo utrata pracy ze
    wzgledow komunikacyjnych.
    Przy zmianie pracy obligatoryjnie nizsze zarobki z powodu "ubogacenia"
    rynku pracy swiezo
    przybylymi "fachowcami" za place minimalne.

    Czy naprawde tak trudno jest zrozumiec, ze takie "nosne" pomysly sa
    tylko plaszczykiem dla
    rozwiazan asocjalnych, ktore krok po kroku doprowadza do coraz wiekszego
    zadluzenia
    przecietnego zjadacza chleba, a przez to do uzaleznienia od bankow i
    firm zatrudniajacych
    zadluzonego, bo wiadomo, ze utrata pracy to ostatnia rzecz na ktora
    dluznik moze sobie pozwolic.
    W ten sposob mozna rowniez obejsc prawo do strajkow.

    A tak przy okazji wywlaszczenie stanie sie rzecza normalna, ktora juz
    nikogo nie bedzie szokowala.
    No i wiekszosc ludzi zazdrosnych tez zostanie usatysfakcjonowana.
    Lewak nie chce zyc dobrze tak jak ty dzieki twojej pracy.
    Lewak chce zebys ty zyl tak jak on, czyli w nedzy.

    Pomyslales moze o tym, ze te domy ktore stoja puste moga czekac na
    nowego wlasciciela, ktory
    odpowiednio przeplaci przy kupnie?

    Moj brat mieszka w Gelsenkirchen. 11 Lat temu byla to praktycznie czysto
    niemiecka ulica.
    Dzisiaj jest on jedynym niemcem w tym domu, a cala ulica ma ponizej
    10-ciu rodzin niemieckich.
    Mieszkanie po mieszkaniu i dom po domu jest wykupowane przez tego samego
    czlowieka.
    Libanczyka, ktory przybyl do Niemiec w 2014 roku jako uchodzca.
    Uchodzca z torba w reku, bez dokumentow i srodkow do zycia. Skad on ma
    te pieniadze?
    Wykupuje po kazdej cenie jakiej zada sprzedajacy, jako nowy wlasciciel
    zada czynszu w najwyzszej dopuszczalnej stawce i ludzie szybko sie
    wyprowadzaja. Nastepnie robi remont kapitalny
    i wynajmuje te mieszkania wylacznie muzulmanom.
    Tak realizowane jest przejmowanie ulic i tworzenie getta w samym centrum
    miasta. "

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2019-05-02 23:49:00
    Temat: Re: Ciekawe prawo i jak się tworzy getta muslimów
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    NTG

  • 3. Data: 2019-05-03 12:04:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-02 o 23:49, Lisciasty pisze:
    > NTG

    Dlaczego? jest o budowie domów i jakie są wymagania, a sąsiectwo tez
    jest ważne.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2019-05-03 14:50:15
    Od: l...@g...com

    Jednak sąsieDztwo.

  • 5. Data: 2019-05-05 00:41:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Janusz pisze tak:

> [...]
    > Libanczyka, ktory przybyl do Niemiec w 2014 roku jako uchodzca.
    > Uchodzca z torba w reku, bez dokumentow i srodkow do zycia. Skad

    Jest słupem.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2019-05-05 14:25:16
    Od: <test>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >Dlaczego?

    fjut: pl.misc.janusze.dezinformacji

  • 7. Data: 2019-05-05 14:27:54
    Od: <test>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    Janusz pisze tak:

    >Jest słupem.

    Niby dlaczego? Za jakiej dupy ten koncept, ze uchodźca musi być biedny?
    No chyba, ze Janusz dezinformacji ma jego zdjęcie jak przyjechał do
    germanowa razem ze skanem ówczesnego stanu konta.

  • 8. Data: 2019-05-05 20:45:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-05 o 14:25, test pisze:

    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > fjut: pl.misc.janusze.dezinformacji
    Sam jesteś fjut.

  • 9. Data: 2019-05-05 22:24:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wykupuje bo to filantrop. Milion lekarzy i izynierow jacy przybyli do niemiec nie
    moze mieszkac w zlych warunkach. Ciekawa sprawa z remontami. Interesuje mnie jak
    wyglada remont po niemcu zeby sie arab wprowadzil. Jedyne co mi sie nasuwa to
    wysmarowanie scian gownem i zrobienie uchwytu na postronek dla kozy.

  • 10. Data: 2019-05-05 22:47:32
    Od: MK <m...@b...cn>

> [...]
    wysmarowanie scian gownem i zrobienie uchwytu na postronek dla kozy.

    Zapomniałeś o klatce na kogutki