  • 1. Data: 2016-05-01 13:54:12
    Temat: Ciekawostka z ocieplaniem zwiazana
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Aero-Therm. Tak sie nazywa papka z aerozelu i kulek szklanych. Lambde ma 0,33. Ktos
    powie ze sa lepsze materialy. Ale te 0,33 jest przy warstwie o grubosci 1mm. 6 dych
    litr.
    http://www.ekodom.mojabudowa.pl/?id=165226

  • 2. Data: 2016-05-01 14:59:24
    Temat: Re: Ciekawostka z ocieplaniem zwiazana
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    powie ze sa lepsze materialy. Ale te 0,33 jest przy warstwie o grubosci 1mm. 6 dych

    Przy 72,60/m2 to żadna rewelacja, ale i tak podejrzewam raczej Voodoo
    niż NASA.

  • 3. Data: 2016-05-01 15:30:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Filmik z kuchenka daje do myslenia. W tej cenie za m˛ rewelacji nie ma. Ale i jakas
    tragedia to tez nie jest bo cztery razy drozszy od tynku strukturalnego. Ale do
    likwidacji na przyklad mostkow cieplnych moze byc tanszy i mniej inwazyjny od innych
    metod. Niedawno byl temat jak ocieplic puszke od zaluzji. I moze sie okazac ze
    wystarczy ja pomalowac.

  • 4. Data: 2016-05-01 18:33:58
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    metod. Niedawno byl temat jak ocieplic puszke od zaluzji. I moze sie okazac ze

    Tu jest lepszy test z kuchenką.
    https://www.youtube.com/watch?v=kmoTixwB5fY&feature=
    youtu.be#t=61.927505
    Ale wygląda mi to na jakiś fake. Może ta kuchenka wcale nie jest
    podłączona do prądu?
    Przecież jeżeli ta farba, czy jak to nazwać, odbija ciepło, to czy
    spirala w tej kuchence nie powinna się przepalić?
    Najbardziej wiarygodnym testem byłoby pomalowania tym czymś świeczki czy
    kawałka wosku i ogrzewanie opalarką. Jak wosk się nie stopi, to znaczy,
    że farba czyni cuda. Tylko, że oni tego nie zrobili, ciekawe dlaczego?

  • 5. Data: 2016-05-01 19:01:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sporo pytan mozna zadac. Produkt stosunkowo drogi i gosc przyklada reke i twierdzi ze
    cieplo. Jak by termomeru uzyl bylo by wiarygodniejsze. Przy tej cenie powinno ich byc
    stac na kamere termowizyjna.

  • 6. Data: 2016-05-01 19:01:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 7. Data: 2016-05-01 19:29:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podrazylem temat. Aerozel jak zmieszac z farba to przestanie byc aerozelem. Ale z
    odbijaniem swiatla i podczerwieni lipy nie ma. Znaki drogowe sa odblaskowe bo w
    skladzie maja szklane kulki. W cudzie po 7dych za litr sa kulki 30-300 mikrometrow.
    Znalazlem w necie takie kulki. Sprzedaja je w dwudziesto piecio kilogramowych
    workach. Cena za worek od pieciu dych do stowy. Fake moze nie jest w tym ze nie
    dziala a w tym ze wymieszali kilogram kulek i cztery kilogramy najtanszej masy
    szpachlowej.

  • 8. Data: 2016-05-01 19:33:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 13:54:13 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    powie ze sa lepsze materialy. Ale te 0,33 jest przy warstwie o grubosci 1mm. 6 dych

    Nie lambde tylko U, roznica zasadnicza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-05-01 19:55:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 1 May 2016 04:54:12 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Aero-Therm. Tak sie nazywa papka z aerozelu i kulek szklanych. Lambde ma
    > 0,33. Ktos powie ze sa lepsze materialy. Ale te 0,33 jest przy warstwie
    > o grubosci 1mm. 6 dych litr. http://www.ekodom.mojabudowa.pl/?id=165226

    Podobne voodoo jak Aluthermo, gdzie za wartość U odpowiada głównie
    odbijanie podczerwieni. Na ich stronie też znajdziesz filmiki z dłonią i
    palnikiem. Ma to swoje zastosowania, ale dość niszowe.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2016-05-01 23:58:06
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    powie ze sa lepsze materialy. Ale te 0,33 jest przy warstwie o grubosci 1mm. 6 dych

    Widzialem to 15 lat temu na targach w Monachium.
    Tez mi nowosc...