  • 1. Data: 2018-05-12 17:02:49
    Temat: Co mogę z moją działką za linią regulacyjną?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Do mojej działki przylega droga (szutrowa) gminna o szerokości 2,5m.
    Aktualnie w granicy działki mam ogrodzenie tymczasowe. W warunkach
    zabudowy, została wyznaczona "linia regulacyjna (ogrodzenia)" cofnięta o
    3m od granicy działki (po stronie drogi). Postawiłem ogrodzenie docelowe
    w linii regulacyjnej. Geodeta powiedział mi, że zanim wykona mapę do
    odbioru to żebym zdemontował ogrodzenie tymczasowe, bo mapa nie
    przejdzie w starostwie.

    Co z tym trzy metrowym pasem mojej ziemi wzdłuż drogi? Mogę zdemontować
    ogrodzenie tymczasowe, ale nie chce żeby nagle powstała droga 6m i
    wszyscy zaczęli szybciej jeździć. Czy ja tam mogę postawić np. większe
    kamienie albo czy "nie zamocowane na stałe" paliki odblaskowe wystające
    40cm nad gruntem? Wymyśliłem też "płotek ze stempli" na wysokość ~40cm
    coś jak:

    _ _ _
    | | | | | |

    Specjalnie żeby terenu to nie grodziło w sposób "jak ogrodzenie".
    Przejdzie czy w starostwie mi tego nie odbiorą?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2018-05-12 17:12:43
    Temat: Re: Co mogę z moją działką za linią regulacyjną?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 12 maja 2018 17:02:57 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    >
    > Specjalnie żeby terenu to nie grodziło w sposób "jak ogrodzenie".
    > Przejdzie czy w starostwie mi tego nie odbiorą?

    a o jaki odbiór w starostwie chodzi? zakonczenia budowy?

    b.

  • 3. Data: 2018-05-12 17:15:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 12.05.2018 o 17:12, Budyń pisze:
    > a o jaki odbiór w starostwie chodzi? zakonczenia budowy?

    Tak. Chodzi o to co geodeta naniesie na mapkę i wyśle do starostwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2018-05-12 18:03:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 12 maja 2018 17:15:12 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Tak. Chodzi o to co geodeta naniesie na mapkę i wyśle do starostwa.

    nie wiem czemu mieliby ci nie odebrac. Masz płot wybudowany w linii regulacyjnej?
    Masz. A płotu w linii granicy nie zgłaszasz do odbioru, a na jego wybudowanie
    niepotrzebne jest ani zgłoszenie ani decyzja o warunkach zabudowy.

    b.