    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 26 Jun 2018 06:49:27 -0700 (PDT)
    Subject: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ma moj nowy projektor wifi. Jest do niego dedykowana przegladarka. Ale to nie dziala.
    Raz udalo mi sie zlapac sygnal z internetu i nie wiem jak to zrobilem. Do tego
    przegladarka siermiezna z mozliwoscia otworzenia jednej strony i bez mozliwosci
    odtwarzania filmow. Ogolonie pierdolic taki internet i przegladarke. W sklepach sa
    jakies chromecasty, dongle androidy i inne odtwarzacze multimedialne. Zdaje sobie
    sprawe ze pewno do projektora chyba nikt czegos takiego nie ma bo na grupie raptem
    dwa projektory. Ale telewizorow sporo i zakladam ze ktos dokupil takie cudo do
    telewizora. Chcialbym cos z androidem co bedzie mialo funkcje skorzystania z punktu
    dostepowego w tablecie. Chinski projektor ma androida i dziala to bardzo dobrze na
    dodatek cala konfiguracja polega na wpisaniu hasla w projektorze. Swiezak jestem w
    temacie tych dongli itp. Dziala to? Jaka rozdzielczosc potrafi przeslac? Da sie
    bezprzewodowo podlaczyc myszke czy klawiature? A moze ktos ma pomysl na wykorzystanie
    wifi jakie jest w projektorze zeby zaczelo dzialac.