  • 1. Data: 2018-06-26 15:49:27
    Temat: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ma moj nowy projektor wifi. Jest do niego dedykowana przegladarka. Ale to nie dziala.
    Raz udalo mi sie zlapac sygnal z internetu i nie wiem jak to zrobilem. Do tego
    przegladarka siermiezna z mozliwoscia otworzenia jednej strony i bez mozliwosci
    odtwarzania filmow. Ogolonie pierdolic taki internet i przegladarke. W sklepach sa
    jakies chromecasty, dongle androidy i inne odtwarzacze multimedialne. Zdaje sobie
    sprawe ze pewno do projektora chyba nikt czegos takiego nie ma bo na grupie raptem
    dwa projektory. Ale telewizorow sporo i zakladam ze ktos dokupil takie cudo do
    telewizora. Chcialbym cos z androidem co bedzie mialo funkcje skorzystania z punktu
    dostepowego w tablecie. Chinski projektor ma androida i dziala to bardzo dobrze na
    dodatek cala konfiguracja polega na wpisaniu hasla w projektorze. Swiezak jestem w
    temacie tych dongli itp. Dziala to? Jaka rozdzielczosc potrafi przeslac? Da sie
    bezprzewodowo podlaczyc myszke czy klawiature? A moze ktos ma pomysl na wykorzystanie
    wifi jakie jest w projektorze zeby zaczelo dzialac.

  • 2. Data: 2018-06-26 16:03:47
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 15:49:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    bezprzewodowo podlaczyc myszke czy klawiature? A moze ktos ma pomysl na wykorzystanie
    wifi jakie jest w projektorze zeby zaczelo dzialac.

    Wg mnie nie potrzebujesz nic
    Bo Ty chcesz przeglądać internet za pośrednictwem przeglądarki w projektorze
    korzystając z udostępnionego neta
    "Ludwiku Dorn i Sabo, nie idźcie tą drogą!"
    Masz tablet to musisz zrobić tak żeby bezprzewodowo przekazac obraz z tableta na
    projektor.
    Ta aplikacja do tego słuzy
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ep
    son.iprojection
    Zainstaluj ją na naplecie i powinienes połaczyć się z projektorem i ten będzie
    wyświetlał na prześcieradle(czy co tam masz jako ekran) to co jest na naplecie.

  • 3. Data: 2018-06-26 16:06:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 16:03:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zainstaluj ją na naplecie i powinienes połaczyć się z projektorem i ten będzie
    wyświetlał na prześcieradle(czy co tam masz jako ekran) to co jest na naplecie.
    Ale najlepiej takie cudo kup
    http://allegro.pl/tv-box-mxq-pro-1g-8g-s905w-android
    -7-1-kodi-i7043966068.html

  • 4. Data: 2018-06-26 16:56:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 07:03:47 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ep
    son.iprojection

    "Epson iProjection makes it easy to project images/files wirelessly"
    czyli przeglądarki z andka nie wyświetli na projektorze, bo może tylko
    pliki obrazkowe lub filmy z dysku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-06-26 17:43:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Informuje i objasniam. W starym projektorze jak udostepnilem net w tablecie i
    wcisnalem na pilocie projektora klawisz S to wybralem z kilku pozycji taka z napisem
    android. Otworzylo sie na ekranie okno z androidem. Wszedlem w ustawienia i zmienilem
    jezyk na polski. Wszedlem w ustawienia i byla lista z sieciami. Postawilem ptaszka
    przy wifi. Kliknalem na nazwe mojego tabletu i wyskoczylo okienko do wpisania hasla.
    Wpisalem to co w tablecie w punkcie dostepu i za jakies 5 sekund mialem net z
    andoidowa przegladarka. Mam go do dzisiaj. Strony sie wczytuja, filmy odtwarza. Potem
    podlaczylem bezprzewodowa klawiature i myszke. Zero problemow. W nowym trzeba za
    kazdym razem odczytac tabletem kod z ekranu. Laczy sie ale przy liscie sieci w
    tablecie komunikat ze bez internetu. W programie i projection sa opcje ze moge
    zdjecia z tabletu przeslac, dziala. Ze jakies dokumenty typu pdf, dziala. Ze moge
    zrobic zdublowac ekran, dziala jak traktor co ma trzy kola dobre. Jak klikam i
    projectionowa przegladarke to wyskakuje komunikat ze w trybie polaczenia z
    wykorzystaniem wyswietlanego kodu to nie bedzie dzialo. Jak wpisalem w amoku gdzies,
    nie wiem dzisiaj gdzie, adres ip to iprojectionowa przegladarka zaczela dzialac. Pies
    jebal tego co ta przegladarke zrobil. W windzie 3.11 byla lepsza. Ale niech by juz
    byla. Strony wczytuje, grafike wyswietla ale jak kliknac na jakis film to wyskakuje
    komunikat ze nie odtworzy. To kombinuje jak kon pod gore zeby net w projektorze miec
    bo to fajna sprawa.

  • 6. Data: 2018-06-26 18:39:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 08:43:44 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > To kombinuje jak kon pod gore zeby net w projektorze miec bo to fajna sprawa.

    Wypróbowałem parę sposobów i skończyło się na 5m kabla HDMI :) A i to
    szwankuje bo akurat ten sterownik grafiki co go wykorzytuję nie umie się
    dogadać z moim OTV Samsung i wyświetla ekran o parę cm za duży. Do
    obsługi przeglądarki z desktopa wyświetlanej na kompie używam klawiatury
    bezprzewodowej Bluetooth z touchpadem. Oprócz kablowego połączenia mam
    łącze DLNA wifi które wykorzystuję do oglądania graficznych zasobów z
    dysku kompa (zdjęć i filmów).
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-06-26 19:10:50
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > dogadać z moim OTV Samsung i wyświetla ekran o parę cm za duży. Do

    Znam taki jeden TV co nie ma takiej opcji ale prawie wszystkie mają przy
    HDMI opcję 1:1 (szukaj w formatach obrazu w menu).

  • 8. Data: 2018-06-26 19:17:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jakies rady dla mnie masz?

  • 9. Data: 2018-06-26 19:32:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A jakies rady dla mnie masz?

    jak już naprawdę mocno musisz mieć przeglądarkę www na projektorze
    (odpuść sobie dla swojego zdrowia) to możesz kupić malutki komputerek.
    Może być to na anddroidzie albo możesz windowsowy (szukaj: hdmi stick).
    Np. Modecom freepc 32gb a jest też intela o praktycznie identycznych
    parametrach.
    https://allegro.pl/listing?string=intel%20hdmi%20sti
    ck&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-
    wp-mp-ele-1-1-0621

    przykład - za 200 masz modecoma.

    do tego klawiaturka z żyroskopem i masz zestaw doskonały.
    Na upartego możesz pograć w mniej wymagające windowsowe gry. Ma to
    windows 8.1 lub 10.
    Zasilane z USB (ale radzę z dołączonego zasilacza - dużo żre)

  • 10. Data: 2018-06-26 19:51:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale tam napisali ze to do windowsa a ja chce androida. Poza tym chcialbym zeby sie
    pojawil ktos kto do starego telewizora dolozyl jakies pudeleczko i zrobil sobie smart
    tv z internetem.