  • 1. Data: 2015-11-26 12:20:00
    Temat: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Taki mały link dla tych którzy się wkurzają
    że gmina karze im budować dach ze spadem a oni chcą płaski.

    http://www.wykop.pl/ramka/2877317/makabryla-w-kwidzy
    nie/

  • 2. Data: 2015-11-26 13:03:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Blisko do sklepu będą mieli.

  • 3. Data: 2015-11-26 13:39:41
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-11-26 o 12:20, Bolko pisze:
    > Taki mały link dla tych którzy się wkurzają
    > że gmina karze im budować dach ze spadem a oni chcą płaski.
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2877317/makabryla-w-kwidzy
    nie/

    Tutaj akurat spadek czy nachylenie dachu, to tak średnio coś psuje. Z
    lotu ptaka wygląda to faktycznie ciulowo ale z poziomu gruntu już może
    niekoniecznie? Nie wiem, nie widziałem.
    Bardziej tu nie pasuje ogólna bryła i wielkość tego centrum handlowego,
    no ale ktoś pozwolenie wydał.

  • 4. Data: 2015-11-26 14:28:26
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Tutaj akurat spadek czy nachylenie dachu, to tak średnio coś psuje. Z

    za duzy skrót myslowy :)
    bo czasami są na grupie osoby które narzekają na to że Miejscowy
    Plan Zagospodarowania nie pozwala im budować płaskiego dachu
    albo czegoś innego.

    Natomiast powyższy linki świadczy wg mnie o tym że plan czasami się przydaje.
    Żeby nie dochodziło do takich sytuacji.

  • 5. Data: 2015-11-26 16:19:07
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 listopada 2015 14:28:28 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > za duzy skrót myslowy :)
    > bo czasami są na grupie osoby które narzekają na to że Miejscowy
    > Plan Zagospodarowania nie pozwala im budować płaskiego dachu
    > albo czegoś innego.

    fakt, jak zwróciłem uwage ze powinno sie budować porządnie to "wolnosciowcy" mnie
    zakrzyczeli :) Tam widac rzadzi pełna wolnosc.

    b.

  • 6. Data: 2015-11-26 16:33:20
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-11-26 o 12:20, Bolko pisze:
    > Taki mały link dla tych którzy się wkurzają
    > że gmina karze im budować dach ze spadem a oni chcą płaski.

> [...]

    Uważaj, żeby tu Ci ktoś zaraz nie wyskoczył z prawem własności i wolnością.

    To jest piękny przykład na mylenie wolności ze swawolą.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2015-11-26 19:49:24
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Uważaj, żeby tu Ci ktoś zaraz nie wyskoczył z prawem własności i wolnością.

    Właśnie czekam na opinie jakiegoś wolnościowca
    który mi powie że w tym przypadku wszystko jest OK bo:
    1)
    2)
    3)
    itd.

  • 8. Data: 2015-11-26 21:41:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 listopada 2015 12:20:01 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Taki mały link dla tych którzy się wkurzają
    > że gmina karze im budować dach ze spadem a oni chcą płaski.
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/2877317/makabryla-w-kwidzy
    nie/

    Niech ktos zapoda fotki z ziemi. Z lotu ptaka to ja bym swojego domu nie
    poznal ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2015-11-26 22:27:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-26 o 16:19, Budyń pisze:

    > fakt, jak zwróciłem uwage ze powinno sie budować porządnie to "wolnosciowcy" mnie
    zakrzyczeli :) Tam widac rzadzi pełna wolnosc.

    Tam juz nie opowiadaj. Czym innym jest budowa centrum handlowego na
    osiedlu domow jednorodzinnych a czym innym jest kolor kostki bruklinowej
    na wlasnej dzialce.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2015-11-27 07:43:43
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 listopada 2015 22:27:15 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >

    > Tam juz nie opowiadaj. Czym innym jest budowa centrum handlowego na
    > osiedlu domow jednorodzinnych a czym innym jest kolor kostki bruklinowej

    gdzies jest granica gdzie prawo musi ograniczac wolnosc na rzecz ładu osiedla jako
    całosci- może i niezbyt łatwo sie ją precyzuje ale ona jest. Jesli nie ma - to całosc
    wychodzi szpetnie jak wyżej. Galeria handlowa jest ok, budynki mieszkalne tez. A do
    siebie nie pasuja i ład jest popsuty.

    Czy kolor kostki definiowac? Moze i nie - ale jesli zdarzyłby sie region ze występuje
    wyłącznie szara i czarne to wtedy moze i warto zastosowac zakaz innej.

    b.