  • 1. Data: 2015-09-01 21:25:47
    Temat: Co z pniakami po ściętch drzewach
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Wykarczowałem las sosnowy (3tys m2). Mam teraz kupę powyrywanych pniaków
    i nie wiem co z tym zrobić. Na tę chwilę do pocięcia się nie nadają, bo
    oblepione jest to piaskiem, a pniaki też dosyć sporych rozmiarów. Nikt
    ze znajomych nie jest zainteresowany.
    Na ognisko 4 szt sobie zatrzymam, ale co z resztą?

    Pozdrawiam
    Baczek

    PS. Jeżeli jest ktoś zainteresowany proszę pisać.

  • 2. Data: 2015-09-01 21:35:28
    Temat: Re: Co z pniakami po ściętch drzewach
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 września 2015 21:25:51 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

> [...]
    > i nie wiem co z tym zrobić. Na tę chwilę do pocięcia się nie nadają, bo
    > oblepione jest to piaskiem, a pniaki też dosyć sporych rozmiarów. Nikt

    Z korzeniami? Pojezdzij po jakichs szkolkach, wiekszych sklepach ogrodniczych
    - takie korzenie mozesz sprzedac jako ozdobne za fajna kase :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-09-01 21:37:06
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 21:35, Adam Sz. pisze:

    > Z korzeniami? Pojezdzij po jakichs szkolkach, wiekszych sklepach ogrodniczych
    > - takie korzenie mozesz sprzedac jako ozdobne za fajna kase :-)
    > pozdr.

    To są korzenie po 120 letnich drzewach. Była jedna osoba i jeden pień
    sobie wybrała.
    To są takie kloce, że w dwie osoby nie idzie tego unieść.
    Jak co to lokalizacja woj. pomorskie.

  • 4. Data: 2015-09-01 21:38:37
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > i nie wiem co z tym zrobić. Na tę chwilę do pocięcia się nie nadają, bo
    > oblepione jest to piaskiem, a pniaki też dosyć sporych rozmiarów. Nikt
    Łańcuch widiowy do piły motorowej i potniesz.
    Ew. poczekaj aż podeschną i spal na dużym ognisku.
    Ale najpierw daj np na olx.pl ogłoszenie że oddasz za darmo i może ktoś zabierze

  • 5. Data: 2015-09-01 21:41:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 września 2015 21:37:11 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

    > To są takie kloce, że w dwie osoby nie idzie tego unieść.
    > Jak co to lokalizacja woj. pomorskie.
    A dokładnie? Prześlij bliższą lokalizacje na priw

  • 6. Data: 2015-09-01 21:42:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 września 2015 21:38:38 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Łańcuch widiowy do piły motorowej i potniesz.
    > Ew. poczekaj aż podeschną i spal na dużym ognisku.
    > Ale najpierw daj np na olx.pl ogłoszenie że oddasz za darmo i może ktoś zabierze

    No co Ty :-) Lepiej oczyscic, zaimpregnowac i sprzedac - paredziesiat pln
    za sztuke. Patrz na taki szyt:

    http://allegro.pl/korzen-ozdobny-ogrodowy-i561903032
    0.html

    Gosc chyba przesadzil, a moze ze orzech to taki drogi? No nie wiem :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2015-09-01 21:59:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 września 2015 21:42:30 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    0.html

    > Gość chyba przesadził, a może ze orzech to taki drogi? No nie wiem :-)
    Po sośnie to tzw drzazga żywiczna- idealna na podpałkę. Kumpel ma firmę która zajmuje
    się mieleniem ściętych drzew na wióry i te wióry sprzedaje- ale nie wiem czy jego
    maszyna z takimi korzeniami da rade. Mogę jutro podpytać.

  • 8. Data: 2015-09-01 22:02:44
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 21:59, Kris pisze:

> [...]
    jego maszyna z takimi korzeniami da rade. Mogę jutro podpytać.

    Pytałem gościa, który ma rębak, ale on stwierdził, że jego rębak jest za
    mały, on może tylko gałęzie zmielić.

    PS. Namiar poszedł na priv.

  • 9. Data: 2015-09-02 20:36:40
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Baczek
    >
    > PS. Jeżeli jest ktoś zainteresowany proszę pisać.

    Widzialem kiedys taka luparke do drewnianych klockow: na ramieniu koparki byl
    zamontowany taki ślimak do rozlupywania klockow.
    Operator kierowal tego slimaka na klocki lezace na ziemi i b. szybko, jeden po drugim
    , rozlupywal na mniejsze.
    Jakby tak te korzenie, rozdrobnic na mniejsze, to moze szybciej moznaby je
    zagospodarowac ?