  • 1. Data: 2017-04-02 22:40:32
    Temat: Co zamiast krzesła na ubranie?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Wiadomo że każdy człowiek kiedy się rozbiera, to rzuca wszystko na
    krzesło. Jeśli jest dobrze wychowany, oczywiście. :)
    Pomijam fakt, że para skarpet powinna składać się z trzech sztuk.
    Ale moja żona ma trochę inne podejście do wykorzystywania krzesła przeze
    mnie. Być może nie jestem pierwszy z takim problemem, może już ktoś
    tutaj to przećwiczył i zmienił krzesło na inny, co najmniej tak samo
    funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś funkcjonalniejszego od
    krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie praktyków.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 2. Data: 2017-04-02 22:49:04
    Temat: Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.04.2017 o 22:40, Akarm pisze:
> [...]
    > samo funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś
    > funkcjonalniejszego od krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi

    Niektórym mężom świetnie się do tego nadaje deska do prasowania.

    Ewa

  • 3. Data: 2017-04-02 23:16:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Akarm, zanim się rozebrał, rzucił te słowa na grupę:

> [...]
    > funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś funkcjonalniejszego od
    > krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie praktyków.

    Może nam się wydawać, że dzisiejszy świat jest strasznie skomplikowany,
    bo mamy te wszystkie komputery, smartfony, internety, usenety. A kiedyś,
    to panie wszystko było proste. Otóż nie. Kiedyś ludzie mieli specjalny
    mebel, służący do celu opisanego wyżej. Wyglądał on mniej więcej tak:

    https://artseries.pl/userdata/gfx/361fd21a447d746a6d
    2d4c00dc53d716.jpg

    Jarek

    --
    Raz pustelnik, który mieszkał na leśnej polanie
    Myślał o tym, jak bez krzesła urządzić mieszkanie

  • 4. Data: 2017-04-03 00:09:23
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Kiedyś ludzie mieli specjalny
    > mebel, służący do celu opisanego wyżej. Wyglądał on mniej więcej tak:
    >
    > https://artseries.pl/userdata/gfx/361fd21a447d746a6d
    2d4c00dc53d716.jpg

    Rzecz w tym, że chodzi mi o coś porównywalnie funkcjonalnego do krzesła.
    Podobne stojaki oglądałem, ale do krzesła im daleko!
    Przecież równie dobrze (ten sam wysiłek i czas) można ciuchy powiesić na
    wieszaku, nawet schować do szafy.
    Wydaje mi się, że każdy facet to doskonale rozumie. ;)
    Według mnie, rzucenie ciuchów na krzesło jest i tak nadzwyczajnym a przy
    tym zupełnie zbędnym wysiłkiem. Nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego
    żonie to przeszkadza...
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 5. Data: 2017-04-03 09:05:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Akarm pisze:

> [...]
    > Według mnie, rzucenie ciuchów na krzesło jest i tak nadzwyczajnym a przy
    > tym zupełnie zbędnym wysiłkiem. Nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego

    W tej sytuacji najlepszą drogą ustalenia dobrego miejsca nocnego spoczynku
    garderoby będzie złożenie zapytania. Jeśli jakimś trafem na ścianie
    sypialni nie wisi jeszcze oszklona ramka z maszynopisem zatytułowanym
    "Spis inwentarza", to na potrzeby postępowania należy sporządzić spis
    z natury zawierający wszystkie sprzęty i zawnioskować o wskazanie tego,
    który będzie strawny dla wszystkich użytkowników pomieszczenia.

    Jarek

    --
    A niech was wszyscy diabli!

  • 6. Data: 2017-04-03 11:34:58
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2017-04-03 00:09, Akarm pisze:

    > Rzecz w tym, że chodzi mi o coś porównywalnie funkcjonalnego do krzesła.

    Pełno tego jest (krzesło z wieszakiem) ale takim literalnym przykładem jest
    http://www.funiaste.net/obrazki/2010/kwiecien/01/842
    20619.jpg

  • 7. Data: 2017-04-03 14:02:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > z natury zawierający wszystkie sprzęty i zawnioskować o wskazanie tego,
    > który będzie strawny dla wszystkich użytkowników pomieszczenia.

    Ewentualność: dostawienie drugiego krzesła. Jedno z nich pełni rolę
    krzesła ;)

    BTW:
    Jakiś czas temu widziałem u jakiegoś księdza staruszka meble, których
    przeznaczenia nie potrafiłem zgadnąć. Okazało się, że część z nich
    służyła do zawieszania codziennych ubrań, część to pomocniki do
    czyszczenia butów, część to specjalne stoliki do czytania, itd.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2017-04-03 14:41:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

> [...]
    > służyła do zawieszania codziennych ubrań, część to pomocniki do
    > czyszczenia butów, część to specjalne stoliki do czytania, itd.

    Jest mebel służący do zdejmowania butów, oficerek tak zwanych. Nazywa
    się "wydra". Przy czyszczeniu także pomocny. A w księżowskim meblunku
    faktycznie istnieją też specjalne przeznaczone do nocnego zawieszenia
    sutanny.

    Jarek

    --
    "W swoim czasie trzeba walczyć, w swoim czasie się urządzić"
    -- mówił wuj, co z okupacji wyniósł trochę dobrych wspomnień,

  • 9. Data: 2017-04-03 14:56:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-03 o 14:02, Adam pisze:

    > Ewentualność: dostawienie drugiego krzesła. Jedno z nich pełni rolę
    > krzesła ;)

    Rzecz w tym, że żona chce krzesła mieć w stołowym. Wszystkie.
    Właśnie o to jej idzie, żebym żadnego nie wnosił do sypialni.
    Jakoś nie przekonuje jej kiedy mówię, że przydałoby się żeby coś czasami
    w sypialni stało.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 10. Data: 2017-04-03 15:17:27
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.04.2017 o 14:56, Akarm pisze:

> [...]
    > Właśnie o to jej idzie, żebym żadnego nie wnosił do sypialni.
    > Jakoś nie przekonuje jej kiedy mówię, że przydałoby się żeby coś

    A jakąś szafę ubraniową w sypialni mieć można? Jeśli tak, to wykombinuj
    w niej jedną pustą półkę, ew. pół-półkę, i tam rzucaj. Ilość wysiłku
    porównywalna do rzucenia na krzesło (nie licząc jednorazowego wysiłku
    wstępnego przy wykombinowaniu półki).

    Ewa