  • 1. Data: 2015-03-06 23:40:26
    Temat: Czujka gazu usypiającego - montował ktos?
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Witam,

    Nasłuchałem się ostatnio o wpuszczaniu do domów jednorodzinnych gazu
    usypiającego co w najlepszym przypadku kończy się ogołoceniem chaty - a
    zdaża się, że ktoś ma pecha i potrafi się nie obudzić.

    W każdym razie skontaktowałem się z moim instalatorem i zaproponował czujkę
    Satela DG-1 TCM. Koszty sa do przyjęcia, tylko czy taka czujka ma sens.

    Działa? Warto montować? Bo może to tylko taka proteza żeby spokojnie spać w
    nocy. Na zimno patrząc to mam do dupci umiejsciowiną czerpnię do WM - na
    parterze, przy kotłowni. Jeżeli faktycznie ktoś by chciał z tego skorzystać
    to nie musi za wiele kobinować z oknami - lekki wysiłek i to coś samo
    rozniesie się po całej chacie.

    Może przesadzam?

    --
    Franc

  • 2. Data: 2015-03-07 13:53:33
    Temat: Re: Czujka gazu usypiającego - montował ktos?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 6 marca 2015 23:40:13 UTC+1 użytkownik Franc napisał:
    > Może przesadzam?

    otóż to

    b.