  • 1. Data: 2020-10-19 09:16:20
    Temat: Czujnik czadu
    Od: m...@g...com

    witam z racji tego że rozpocząłm właśnie palenie w kominku, noszę się z zamiarem
    zakupu i montażu czujnika czadu. ciepło z kominka jest rozprowadzone na cztery
    pomieszczenia na górze domu. Czy wskazany jest montaż czujników czadu w każdym
    pomieszczeniu do którego jest nadmuchiwane ogrzane powietrze? czy wystarczy jeden
    gdzieś na wspólnym korytarzu u góry?

  • 2. Data: 2020-10-19 16:57:06
    Temat: Re: Czujnik czadu
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Oct 2020 00:16:20 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    pomieszczeniu do którego jest nadmuchiwane ogrzane powietrze? czy wystarczy jeden

    Ja bym zamontował we wszystkich pomieszczeniach.
    --
    Kadar

    Avast.

  • 3. Data: 2020-12-01 00:29:04
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 19.10.2020 o 09:16, m...@g...com pisze:
> [...]
    pomieszczeniu do którego jest nadmuchiwane ogrzane powietrze? czy wystarczy jeden

    Przede wszystkim to gdzieś w okolicach kominka, jak dla mnie.
    Polecam Kidde.

    Pzdr
    --
    /__/_* /