  • 1. Data: 2020-10-24 22:29:57
    Temat: Czy Ceresit CX 20 trzeba gruntować przed malowaniem ścian wewnątrz mieszkania?
    Od: netx <n...@g...pl>

    Witam, mam nadzieję że to nie jest totalnie OT.
    Zdemontowałem boazerię w mieszkaniu w bloku. Było trochę wgłębień w
    ścianie po kołkach i w kilku miejscach zrobione wgłębienia pod deski
    (ściany nie były idealnie równe). Ubytki uzupełniłem Ceresitem CX 20 (to
    jest jakiś rodzaj zaprawy naprawczej, chyba z kilku różnych cementów),
    zmyłem ścianę mydłem malarskim, potem wodą (jest poprzednia farba na
    ścianie) i teraz:
    Mam pytanie czy przed malowaniem farbą lateksową białą (mam Beckers
    Designer White) należy zagruntować miejsca gdzie dałem Ceresit CX 20?
    Jaki grunt będzie odpowiedni? Chętnie jakiś którego nie trzeba
    rozcieńczać i od razu jest gotowy i w płynie - jeśli są takie (po tym
    Ceresit CX 20 mam dosyć proszków rozcieńczanych wodą). Będę kupował
    wysyłkowo z Allegro. Możecie polecić grunt albo może nie trzeba
    gruntować? Tylko chciałbym aby farba nie odpadła od tego Ceresitu za szybko.

  • 2. Data: 2020-10-25 10:55:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-10-24 o 22:29, netx pisze:
> [...]
    > wysyłkowo z Allegro. Możecie polecić grunt albo może nie trzeba
    > gruntować? Tylko chciałbym aby farba nie odpadła od tego Ceresitu za
    A co pisze na farbie? potraktuj naprawki jak dziewiczy tynk i zobacz co
    producent farby zaleca.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2020-10-25 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik netx n...@g...pl ...

> [...]
    > wodą). Będę kupował wysyłkowo z Allegro. Możecie polecić grunt
    > albo może nie trzeba gruntować? Tylko chciałbym aby farba nie

    Narobiłes sie a teraz na gruntowaniu chcesz oszczedzic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle