  • 1. Data: 2017-12-11 08:04:32
    Temat: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: tomlok <t...@g...com>

    Witam.
    Nie wiem czy za duzo gazu mi nie pali.
    Dom 240 m uzytkowej, przy temp na dworze ok 2 stopni pali 15m gazu, czy
    jest ok ? czy moze na dole podkrecic zeby gora sie szybciej nagrzewala i
    przez to mniej gazu? Na piecu temp ok 70 stopni, na tym zbiorniku
    wyrownawczym cisnienie ok 1,3

    http://www.fotoszok.pl/upload/15141a06.jpg

    Na zdjeciu pokazane jakie sa temperatury

    Piec WOLF