  • 1. Data: 2016-05-23 14:39:45
    Temat: Czy ktoś ma/zna WEMO?
    Od: quent <x...@x...com>

    http://www.belkin.com/us/resource-center/wemo/works-
    with-nest/

    Korzysta ktoś z Was z tego w domu?

    Szukam czegoś co pozwoli mi włączyć w domu elektrozawór zdalnie.
    Najlepiej przez Internet przez komórkę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2016-05-23 16:13:10
    Temat: Re: Czy ktoś ma/zna WEMO?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-05-23 o 14:39, quent pisze:
> [...]
    with-nest/

    > Korzysta ktoś z Was z tego w domu?
    >
    > Szukam czegoś co pozwoli mi włączyć w domu elektrozawór zdalnie.

    Na Allegro masz dużo tego typu urządzeń.

    Użyj haseł:

    "Inteligentny dom" http://allegro.pl/wyposazenie-inteligentny-dom-25124
    2

    "zdalne sterowanie LAN"

    "zdalne sterowanie GSM"

    "sterownik internetowy"

  • 3. Data: 2016-05-26 23:42:57
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Ja korzystam z http://www.psenso.com/pl/gsmcontrol
    Mam tam karte Play z waznoscia konta przez caly rok. Miesiecznie
    urzadzenie zjada 2-3MB danych, a czasem mniej.
    Mam do tego podpiete na razie 3 czujniki temperatury: na zewnatrz, na
    rurze od spalin pieca i w domu. Dodatkowo steruje zalaczaniem i
    wylaczaniem gazowego pieca CO w niezamieszkalym budynku. Sprawdza sie
    doskonale.
    Piotr