  • 1. Data: 2015-11-15 22:47:25
    Temat: Czy ktoś poszerzał otwór w wielkiej płycie?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Czy ktoś poszerzał otwór (drzwiowy) w wielkiej płycie i może podzielić
    się doświadczeniem?
    Chodzi tylko o dodatkowe 15cm. szerokości metrowego otworu.
    W połowie przedpokoju wystaje bowiem ze ściany murek.
    Czy można wyciąć go bez obaw?
    Jakie są ewentualne formalności?
    Czy ciężko będzie zrobić to samemu, mając dobrego diaksa z diamentówką i
    lepiej zawołać specjalistów od konkretnej roboty?

  • 2. Data: 2015-11-15 23:27:46
    Temat: Re: Czy ktoś poszerzał otwór w wielkiej płycie?
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >Czy ktoś poszerzał otwór (drzwiowy) w wielkiej płycie i może podzielić
    >się doświadczeniem?
    >Chodzi tylko o dodatkowe 15cm. szerokości metrowego otworu.

    a na ile wystaje ten murek ze ściany?

    >W połowie przedpokoju wystaje bowiem ze ściany murek.
    >Czy można wyciąć go bez obaw?
    Jeśli wystaje więcej niż chcesz wyciąć to Twoje szanse na unikniecie
    katastrofy rosną

    >Jakie są ewentualne formalności?
    zgoda projektanta tego domu /ogólnie/
    >Czy ciężko będzie zrobić to samemu, mając dobrego diaksa z diamentówką
    >i lepiej zawołać specjalistów od konkretnej roboty?

    diaks to ogromne zapylenie. Ja robiłem to nawiercając dobrym udarem
    pneumatycznym i dopiero na końcu nieco diaksa

    Bogdan

  • 3. Data: 2015-11-16 11:28:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://tiny.pl/ggr8k

    --
    XL
    http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

  • 4. Data: 2015-11-16 12:09:00
    Temat: Re: Czy ktos poszerzal otwor w wielkiej plycie?
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *t-1* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >Czy ciężko będzie zrobić to samemu, mając dobrego diaksa z diamentówką i
    >lepiej zawołać specjalistów od konkretnej roboty?

    Jeśli murek nie jest wsporczy, ponawiercaj wiertłem 6/8mm w jak najmniejszych
    odstępach.
    Wiertarka powinna mieć co najmniej 2J. Wiertła za 10zł (sds) wystarczają na około ~60
    otworów
    dla 6mm. Przy 8mm na około ~90. A żeby było czysto po wiertło przykładasz odkurzacz.

  • 5. Data: 2015-11-16 12:13:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2015 12:09:00 +0100, zil0g napisał(a):

    > A żeby było czysto po wiertło przykładasz odkurzacz.

    Przy czym przy TEGO rodzaju pyle i jego ilości - odkurzacz nalezy
    przewidzieć do utylizacji.

  • 6. Data: 2015-11-16 12:35:00
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Ikselka* wdusil[a] knefle:

    >Przy czym przy TEGO rodzaju pyle i jego ilości - odkurzacz nalezy
    >przewidzieć do utylizacji.

    Serio? Specjalnie do remontu kupiłem jakiegoś filipsa za 170zł.
    I działa do dziś :)

  • 7. Data: 2015-11-16 12:49:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2015 12:35:00 +0100, zil0g napisał(a):

    > *Ikselka* wdusil[a] knefle:

    > Serio? Specjalnie do remontu kupiłem jakiegoś filipsa za 170zł.
    > I działa do dziś :)

    To, że "działa" nie oznacza siły ciągu jak przedtem.

  • 8. Data: 2015-11-16 13:09:34
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Ikselka* wdusil[a] knefle:

    >To, że "działa" nie oznacza siły ciągu jak przedtem.

    No dobra ale już nie filozuj.

  • 9. Data: 2015-11-16 19:14:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-16 12:49, Ikselka wrote:
    > To, że "działa" nie oznacza siły ciągu jak przedtem.

    A co konkretnie się w nim popsuło?

  • 10. Data: 2015-11-16 20:07:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Nov 2015 13:09:34 +0100, zil0g napisał(a):

    > *Ikselka* wdusil[a] knefle:

    > No dobra ale już nie filozuj.

    Nie filozuj.