  • 1. Data: 2017-04-02 08:40:49
    Temat: Czy nie za mały warzywnik?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
    czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
    Na oko to taki mały mi się zdaje...

    L.

  • 2. Data: 2017-04-02 09:45:52
    Temat: Re: Czy nie za mały warzywnik?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
    > czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
    > Na oko to taki mały mi się zdaje...

    Hejka. To zależy ... od potrzeb.
    Pozdrawiam względnie Ja...cki

  • 3. Data: 2017-04-02 11:01:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
    > czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
    > Na oko to taki mały mi się zdaje...

    Wedle jakich kryteriów ma być prowadzona ocena? Chodzi
    o autarktyczne zapewnienie wyżywinia podstawowej komórce
    społecznej? Czy o wychowanie przez pracę najbardziej
    krnąbrnych jej uczestników, by poznali co to odciski od
    trzonka grabi na dłoniach? A może o rekreację i relaks
    na świeżym powietrzu idzie?

    Jarek

    --
    Tu kapusta, sędziwe schylając łysiny,
    Siedzi i zda się dumać o losach jarzyny;

  • 4. Data: 2017-04-02 16:25:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 02.04.2017 08:40, Lisciasty pisze:

    > Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
    > czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
    > Na oko to taki mały mi się zdaje...

    Słuchaj kobity, a dobrze na tym wyjdziesz. I się nie narobisz.
    Jak mówi, że duży, to na pewno za duży. Powiedz, żeby Ci
    pokazała własnemi ręcami, odkąd dokąd ma być i będzie
    akuratnie. U poniektórych tu wielkich ogrodników 70 m2
    liczy cała ich działka w kołchozie zwanym POD.

  • 5. Data: 2017-04-02 17:33:33
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2017-04-02 16:25, collie pisze:

    > Słuchaj kobity, a dobrze na tym wyjdziesz. I się nie narobisz.

    Wcale nie za duży. Dosieje oregano, kocimiętki, lubczyku, słonecznika.
    Zajrzy tam ciekawa fauna.

    Rządek truskawek! Rządek tulipanów do wazonu! W rogu ze dwa konopie
    do odstraszania slimaków!

    LIsciasty dobrze na zmniejszaniu nie wyjdzie, bo wiosenne przekopywanie
    obornika chłopu służy.

    --
    A S

  • 6. Data: 2017-04-02 17:41:05
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > U poniektórych tu wielkich ogrodników 70 m2
    > liczy cała ich działka w kołchozie zwanym POD.

    Hejka. Chyba wyczuwam negatywne nastawienie do ogrodów działkowych,
    które obecnie zwą się ROD czyli rodzinne ogrody. Regulamin ROD stanowi, że
    powierzchnia działki nie może przekraczać 500 m2. W moim ogrodzie działki
    mają powierzchnię niewiele ponad 300 m2.
    Zapewniam, że na tak zdawało by się niewielkiej powirzchni można urobić
    sobie ręce po łokcie a wracając po robocie do domu ledwo ciągnąć nogami po
    ziemi.
    Pozdrawiam znojnie Ja...cki

  • 7. Data: 2017-04-02 18:01:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Chyba wyczuwam negatywne nastawienie do ogrodów działkowych,
    > które obecnie zwą się ROD czyli rodzinne ogrody.

    Do czasu. Należy spodziewać się ustawowej zmniany nazwy na NOD,
    czyli Narodowe Ogrody Działkowe.

    Jarek

    --
    -- A może byśmy coś zasiali?
    -- A na ten przykład co?

  • 8. Data: 2017-04-02 22:24:47
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    > Do czasu. Należy spodziewać się ustawowej zmniany nazwy na NOD,
    > czyli Narodowe Ogrody Działkowe.

    I to, niestety, może okazać się prawdą.

    Krycha.

  • 9. Data: 2017-04-02 22:25:34
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02.04.2017 o 16:25, collie pisze:

> [...]
    > pokazała własnemi ręcami, odkąd dokąd ma być i będzie
    > akuratnie. U poniektórych tu wielkich ogrodników 70 m2
    (...)

    Eeetam.

    Krycha.

  • 10. Data: 2017-04-03 11:07:13
    Od: XL <i...@g...pl>

    Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > Kobita mię mówi, że duży. Niecałe 70m2 powierzchni,
    > czy taki warzywnik jest duży, mały czy akuratny? :>
    > Na oko to taki mały mi się zdaje...

    A to istnieją jakieś normy akuratności? - bo 70 m2 to ma mój tunel z
    pomidorami - tj. 12x6. Pozostały teren warzywny ze trzy razy tyle. I
    uważam, że tam ciasno, miejsca wciąż na coś mi brakuje, a mąż rozpacza, że
    go na ścieżki żałuję i wejść się nie da - no a ja mu na to, że ścieżki do
    spacerów to on ma w lesie i w parku, zaś ja sobie doskonale wśród roślinek
    hopsam. Odgraża się, że sobie założy swój i tam będą SAME ścieżki :-D :-D
    :-D

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.