  • 1. Data: 2017-03-30 18:28:01
    Temat: Czy taki spadek wystarczy ?
    Od: mKr <m...@o...pl>

    Czy taki spadek wystarczy ? (garaz i pomieszczenie) blacha trapezowaa

    http://www.fotoszok.pl/upload/5bc69b4c.jpg

    http://www.fotoszok.pl/upload/797032c1.jpg

    budynek 10 metrow dlugosci, ok 3,5 szerokosci

  • 2. Data: 2017-03-30 20:56:48
    Temat: Re: Czy taki spadek wystarczy ?
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 30.03.2017 o 18:28, mKr pisze:
    > Czy taki spadek wystarczy ? (garaz i pomieszczenie) blacha trapezowaa
    >
    > http://www.fotoszok.pl/upload/5bc69b4c.jpg
    >
    > http://www.fotoszok.pl/upload/797032c1.jpg
    >
    > budynek 10 metrow dlugosci, ok 3,5 szerokosci

    Zastosowany spadek (na oko ok.15st) jest wystarczajacy do odplywu wody
    ale chyba zapomniales o murlatach i okapie nad brama. No i jestem pod
    wrazeniem brzydoty budynku. Gratuluje projektantowi wyobrazni.

  • 3. Data: 2017-03-30 22:23:42
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 30.03.2017 o 18:28, mKr pisze:
    > Czy taki spadek wystarczy ?

    Wolałabym po jakimś bogatym wujku z zagranicy.

    Ewa

  • 4. Data: 2017-03-30 23:14:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Wolałabym po jakimś bogatym wujku z zagranicy.

    Z tego co widzę, spadek jest od wuja, ale i tak
    wszystko zależy od rodzaju poszycia.

    Jarek

    --
    Zyskał wiele-mało,
    Dobrze mu się działo,

  • 5. Data: 2017-03-31 06:00:29
    Od: mKr <m...@o...pl>

    > Z tego co widzę, spadek jest od wuja, ale i tak
    > wszystko zależy od rodzaju poszycia.
    >
    > Jarek

    Bedzie blacha trapezowa, chodzi mi o to zeby nic nie zalegało na nim

  • 6. Data: 2017-03-31 12:50:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mKr pisze:

    > Bedzie blacha trapezowa, chodzi mi o to zeby nic
    > nie zalegało na nim

    Ze śniegiem może się to nie udać przy takim spadku.
    Z tym że nie wiem co złego w śniegu leżącym na dachu.

    Jarek

    --
    Gdy całować się rozpędzasz
    to różnicuj pocałunki

  • 7. Data: 2017-03-31 18:49:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Ze śniegiem może się to nie udać przy takim spadku.
    > Z tym że nie wiem co złego w śniegu leżącym na dachu.

    nie wiem czy dobrze kombinuję
    grubsza warstwa śniegu przy dachu to wyższa temperatura
    odizolowane tym śniegiem, zacznie topnieć woda,
    a te cholerę im szybciej z dachu tym lepiej
    bo sobie zawsze jakąś dziruę znadzie i porobi zacieki

  • 8. Data: 2017-03-31 19:45:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    zlotowinfo napisało:

> [...]
    > odizolowane tym śniegiem, zacznie topnieć woda,
    > a te cholerę im szybciej z dachu tym lepiej
    > bo sobie zawsze jakąś dziruę znadzie i porobi zacieki

    Każdy kombinuje jak lubi. Ja tam lubie śnieg na dachu.
    Nie tylko to, że ładnie wygląda, ale jak tak sobie leży,
    to też termicznie izoluje.

    Jarek

    --
    Na całej połaci -- śnieg.
    W przeróżnej postaci -- śnieg.

  • 9. Data: 2017-03-31 21:54:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 marca 2017 18:49:28 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:

> [...]
    > odizolowane tym śniegiem, zacznie topnieć woda,
    > a te cholerę im szybciej z dachu tym lepiej
    > bo sobie zawsze jakąś dziruę znadzie i porobi zacieki

    A co wykombinujesz jak deszcz pada?
    3,5 metra człowiek tam ma. Z jednego kawałka blach zrobi po krótszym boku, kilka
    kawałków na zakładkę na dłuzszą stronę
    Nie wiem gdzie i skąd tam przecieki
    Człowiek robi pomieszczenie 30m2 a tu propozycje jakby wieże kościelna budował-Takie
    konstrukcje dachu jak na jak ten garaż to ze starych stempli z budowy zrobić można i
    właściciela przeżyja.
    Piszę bo właśnie w okolicach 1993 garaż z 8m x 5m z pustaków betonowych własnoręcznie
    robionych zrobiłem, konstrukcja dachu to przez środek metalowy teownik i reszta to
    tzw okrąglaki z lasu. Okorowałem, trochę jazdy było z dopasowaniem na to łat, na te
    łąty blacha trapezowa i stoi do dzisiaj. I postoi jeszcze dziesiąt lat
    W 2011 remont dachu na budynku z 1969 robiliśmy. Dachówki zmienialiśmy. Po zdjęciu
    starych dachówek zakładaliśmy nowe,
    łaty stare zerwaliśmy chociaż większość dobrych była ale nowe w innych odstepach
    trzeba było nabić. A tzw "więżba" jest tam z właśnie okrąglaków z lasu czasem nawet
    nie bardzo okorowanych. Żadnego wymieniać nie musieliśmy a z lat 60tych były.
    Tak więc to dwukrotnie droższe "zagraniczne drewno konstrukcyjne" to kolejny wymysł
    marketoidów