  • 1. Data: 2022-11-20 22:22:22
    Temat: Czy też macie w domu pył żelazny, magnetyczny w powietrzu ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Znajomy z Hameryki się skarży, że na magnesach neodymowych osiada mu z powietrza kurz
    magnetyczny.

    Wprowadzil sie niedawno i nie wie co to jest za zaraza.

    Tutaj zrobił zdjęcie w powiększeniu z mikroskopu
    ==
    \to jest ostrze igły obklejone tym magnetycznym syfem.

    https://www.dropbox.com/s/ygb9yf1v6pf6fp8/Spacedust%
    202.jpg?dl=0

    Jak ktoś ma w domu magnesy neodymowe
    leżące swobodnie na zewnątrz
    niech sprawdzi, czy na nich też osiada pył żelazny czy magnetyczny z powietrza i w
    jakiej ilości

  • 2. Data: 2022-11-20 23:29:25
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    niedziela, 20 listopada 2022 o 15:22:23 UTC-6 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > leżące swobodnie na zewnątrz
    > niech sprawdzi, czy na nich też osiada pył żelazny czy magnetyczny z powietrza i w

    U mnie czysto. No, poza pylem weglowym...