  • 1. Data: 2017-05-25 06:12:01
    Temat: Czy to jest dotarty tynk ?
    Od: marta <m...@g...com>

    Fachowcy powiedzieli że tak ma byc, czy rzeczywiście? czy robia mnie w
    balona, zamalowali juz farba.

    Czy tak powinno być ?

    https://zapodaj.net/31d6e119bd34f.jpg.html

    https://zapodaj.net/aca53d91c7eda.jpg.html

    Sciany nie są gładkie tylko widać dziurki

  • 2. Data: 2017-05-25 10:00:29
    Temat: Re: Czy to jest dotarty tynk ?
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 25.05.2017 o 06:12, marta pisze:
> [...]
    >
    > https://zapodaj.net/31d6e119bd34f.jpg.html
    >
    > https://zapodaj.net/aca53d91c7eda.jpg.html
    >
    > Sciany nie są gładkie tylko widać dziurki

    Zdaje sie ze to tynk gipsowo piaskowy. Mozna to zrobic duzo lepiej. No
    ale wynik masz taki jaki byl fachowiec. W tej chwili nie pozostaje ci
    nic innego jak polozyc gładz.

  • 3. Data: 2017-05-25 10:32:07
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2017-05-25 06:12, marta pisze:

    > Czy tak powinno być ?

    Tynki mają różne klasy. Na jaką się umówiłaś?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-05-27 15:54:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "marta" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Fachowcy powiedzieli że tak ma byc, czy rzeczywiście? czy robia mnie w
    > balona, zamalowali juz farba.

    1. jeżeli jest to w piwnicy to może być

    2. jeżeli w mieszkaniu, to jest totalnie spierdolone
    a) trzymać krótko, potrącić za farbę i nie płacić za malowanie
    b) zatrudnić fachowca który tę powierzchnię doprowadzi do normy
    - położy gładź szpachlową
    - alternatywnie porządnie dotrze papierem ściernym 120 i 180