  • 1. Data: 2018-09-08 21:00:20
    Temat: Czy to jest tawuła? Jaka?
    Od: ogrodnik <b...@g...com>

    Dostałem w prezencie, ma to być Tawuła ale nie znajduję podobnego rodzaju w
    internecie: głównie rodzaj liści jest inny niż np. Tawuła japońska. Czy ktoś może
    podpowiedzieć co to?

    Dziękuję...

    https://i.imgur.com/r2VMA2a.jpg

  • 2. Data: 2018-09-20 21:26:23
    Temat: Re: Czy to jest tawuła? Jaka?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-09-08 o 21:00, ogrodnik pisze:
> [...]
    internecie: głównie rodzaj liści jest inny niż np. Tawuła japońska. Czy ktoś może

    raczej pelargonia angielska

  • 3. Data: 2018-09-21 19:28:09
    Od: i...@g...pl

    Kwiatki (choć nieliczne w gronach) i łodygi ma jak tawuła - tylko kształt liści
    jakiś kosmiczny.
    Może to być jakaś rzadka odmiana.

  • 4. Data: 2018-09-22 13:21:33
    Od: ogrodnik <b...@g...com>

    W dniu piątek, 21 września 2018 19:28:10 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
    > Kwiatki (choć nieliczne w gronach) i łodygi ma jak tawuła - tylko kształt liści
    jakiś kosmiczny.
    > Może to być jakaś rzadka odmiana.

    Po licznych kwerendach też jestem pewny, że to tawuła. Zawartość doniczki włożyłem do
    ziemi, dość ciężkiej, obficie podlałem i czekam czy będzie z tego jakiś krzew...

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.