  • 1. Data: 2019-02-22 11:41:56
    Temat: Czyste powietrze :)
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Na 26 tys wniosków podpisano tylko 147 umów na termomodernizację :)
    https://www.money.pl/gospodarka/czyste-powietrze-oka
    zalo-sie-klapa-z-rzadowego-programu-nie-skorzystal-p
    rawie-nikt-6352161304729217a.html

    Na południu kraju nikt nie podpisał jedynie w najczystszych
    województwach na północy.
    Tak wygląda walka ze smogiem jak się za nią weźmie rząd ze swoją
    biurokracją.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2019-02-22 12:50:57
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 22.02.2019 o 11:41, Janusz pisze:
> [...]
    > północy.
    > Tak wygląda walka ze smogiem jak się za nią weźmie rząd ze swoją biurokracją.

    Ten art. jest do dupy, nie wyjaśnia DLACZEGO!
    Skomplikowany wniosek?? Co w nim skomplikowanego? Małpa ma umieć wypełnić?
    Trzeba pojechać?
    Przyczyna musi istnieć gdzie indziej. Może w podatku od dotacji?

  • 3. Data: 2019-02-22 13:13:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lutego 2019 12:51:09 UTC+1 użytkownik marios napisał:

    > Przyczyna musi istnieć gdzie indziej. Może w podatku od dotacji?

    Przyczyna jest w kalendarzu
    Mamy środek zimy i kto teraz wymienia źródła ciepła itp na ekologiczne?
    Przyjdzie wiosna, ludziska o modernizacjach pomyślą to i liczba wniosków podpisanych
    wzrośnie.

  • 4. Data: 2019-02-22 13:44:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Feb 2019 04:13:10 -0800 (PST), w
    <5...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Przyczyna jest w kalendarzu
    > Mamy środek zimy i kto teraz wymienia źródła ciepła itp na ekologiczne?
    > Przyjdzie wiosna, ludziska o modernizacjach pomyślą to i liczba wniosków
    podpisanych wzrośnie.

    A czytałeś chociaż?
    Ludzie złożyli 26 tys. wniosków. Ministerstwo podpisało 147.

  • 5. Data: 2019-02-22 13:59:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lutego 2019 13:47:04 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > A czytałeś chociaż?
    Ale to Wyborcza przecież;)
    > Ludzie złożyli 26 tys. wniosków. Ministerstwo podpisało 147.

    Ludzie podpisali 147
    Pozostałe wnioski mimnietrstwo odrzuciło?, na podpisanie oczekuję?, do uzupełnienia
    cofnięte?
    Znasz odpowiedź?
    Bo jak to zawsze w wyborczej rzetelnych informacji nie ma.
    Oprócz bleble że ludziom starszym nie che się do miast wojewódzkich jechać.
    Może zaniedługo resztki ośmiornicożerców czy inna wiosna do koryta powróci być może
    to zobaczymy czy lawinowo wzrośnie liczba podpisywanych wniosków

  • 6. Data: 2019-02-22 15:12:41
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > Może zaniedługo resztki ośmiornicożerców czy inna wiosna do koryta
    > powróci być może to zobaczymy czy lawinowo wzrośnie liczba

    Wiekszego idioty od Ciebie, na tej grupie nie widzialem.

    Janusz

  • 7. Data: 2019-02-22 15:53:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lutego 2019 15:13:18 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > Wiekszego idioty od Ciebie, na tej grupie nie widzialem.

    Coś Tobie w życiu nie wyszło czy po prostu argumenty się kończą więc zacząłeś
    chamskie odzywki?
    No i jak takiś mądry to może napisz czy daj linka do źródła(w tym do Wyborczej
    odpowiedzi nie ma)) dlaczego na 26tys wniosków tylko ok 150 podpisano. W
    przeciwieństwie do Ciebie grzecznie post wyżej pytania zadałem.
    Bo chamskie odzywki to trochę za słabe argumenty

  • 8. Data: 2019-02-22 15:58:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lutego 2019 11:42:02 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > Tak wygląda walka ze smogiem jak się za nią weźmie rząd ze swoją
    > biurokracją.
    Kto wg Ciebie więc powinien się wziąć za walkę ze smogiem?

  • 9. Data: 2019-02-22 16:09:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Feb 2019 15:12:41 +0100, Janusz

    > Wiekszego idioty od Ciebie, na tej grupie nie widzialem.

    Nie tylko na tej. :P

    Jak już pisałem, ten program to bubel, od błędów przy tworzeniu, przez
    poprawki, po to jak jest realizowany (a w zasadzie nie jest). A jeszcze
    pewnie później dojdą kary za dotowanie kopalin (szczególnie wungla).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2019-02-22 18:39:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-02-22 o 15:12, Janusz pisze:
    Ty, z neostrady mógłbyś sobie inny nick wpisać i email
    a nie podszywać pode mnie?

    --
    Pozdr
    Janusz