  • 1. Data: 2020-09-07 09:40:28
    Temat: Czyszczenie parownika w PC PW
    Od: uciu <a...@g...com>

    Czym najlepiej czyścić parownik w jedn zewnętrznej?
    Działa już 2 lata i moze czas coś wyczyścić?

    uciu

  • 2. Data: 2020-09-08 14:39:39
    Temat: Re: Czyszczenie parownika w PC PW
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Sep 2020 00:40:28 -0700 (PDT), uciu

    > Czym najlepiej czyścić parownik w jedn zewnętrznej?

    Są preparaty do czyszczenia lameli. Do tego myjka, ale rozproszona dysza,
    nie taki ostry przecinak.

    > Działa już 2 lata i moze czas coś wyczyścić?

    Wątpię. Moja klima wisi pod chmurką, od strony lasu, już 10 lat. Obudowa
    zarosła czymś zielonym, ale sprawdzałem ostatnio i wymiennik wygląda na
    relatywnie czysty.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2020-09-12 07:12:07
    Od: ks <b...@b...pl>

    W dniu 2020-09-08 o 14:39, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Wątpię. Moja klima wisi pod chmurką, od strony lasu, już 10 lat. Obudowa
    > zarosła czymś zielonym, ale sprawdzałem ostatnio i wymiennik wygląda na

    Fachowcy mówią że niektóre dedykowane preparaty mocno niszczą aluminium.
    Niby ładnie sie świeci po czyszczeniu ale po kilku czyszczeniach lamelki
    wyraźnie słabsze są.

    K.S.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com