  • 1. Data: 2014-10-20 09:36:16
    Temat: Czyszenie komina - jakie ceny
    Od: mirus <m...@n...eu>

    Ile kosztuje czyszczenie komina przez kominiarza ???
    Ogólnie ile bierze kominiarz
    ps. i czy majac piec gazowy takze trzeba czyscic komin

  • 2. Data: 2014-10-30 22:42:44
    Temat: Re: Czyszenie komina - jakie ceny
    Od: ".:Arur:." <p...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 Oct 2014 09:36:16 +0200, mirus napisał(a):

    > Ile kosztuje czyszczenie komina przez kominiarza ???
    > Ogólnie ile bierze kominiarz
    > ps. i czy majac piec gazowy takze trzeba czyscic komin

    Co do gazu to nam komina na współnocie nie czyścili ale sprawdzali drożnośc
    i co ważne wentylację. Zwłaszcza gdzie były piece. Jakiś czas temu
    zaostrzyli przepisy i cos tam sasiadka musiała przebudować bo kominiarz
    furczał.. ale szczegułów nie znam. Ja na poddaszu miałem sufit podwieszany
    i miałe msłaby bardzo wyciąg z niego okazłao sie finalnie że jak podiwszali
    sufit to lipnie połączyli górną kratkę w suficie z tą kratką w płycie
    regipsowej i bokiem zabierało powietrze.
    --
    .:Artur:.